Společnosti iStyle a m:zone spojují své aktivity. Pod hlavičkou iStyle bude nově na česko-slovenském trhu provozováno 16 prodejen, z toho šest na Slovensku, v regionu CEE dokonce 61. Ke sloučení obou firem dojde ihned po schválení transakce ze strany příslušných úřadů.
Na slovenském trhu působí m:zone od roku 1996, aktuálně disponuje třemi prémiovými prodejnami v centrech Aupark a Eurovea v Bratislavě a v centru Aupark v Žilině. Po sloučení s iStyle se přidá k trojici slovenských prodejen iStyle v Bratislavě a Trenčíně. Stávající tým iStyle na Slovensku doplní všichni stávající zaměstnanci m:zone a iStyle SK bude podléhat vedení místního managementu v čele s generálním manažerem Branislavem Rentkou, někdejší CEO a vlastníkem m:zone. Rebranding stávajících prodejen je naplánován do konce roku 2023.
„Spojení obou značek je výsledkem dlouhodobého vzájemného respektu a zároveň naplněním společné vize nabídnout zákazníkům na Slovensku co nejlepší dostupnost prodejen a ještě lepší služby. Společně budeme pod značkou iStyle schopni synergicky využít silné stránky obou firem a usnadnit cestu k Apple zařízením mnohem širšímu okruhu koncových zákazníků, podnikatelů i firem. Pro stávající zaměstnance m:zone se nic nemění a spojení nebude mít žádný vliv na provoz stávajících poboček,“ popisuje Branislav Rentka, nový generální ředitel iStyle SK.
„Slovensko je trhem s atraktivní kupní silou, vysokým růstovým potenciálem a zároveň trhem, kde mají monobrandové prodejny silnou pozici. Jelikož je pro nás celý region střední a východní Evropy strategickým, posílení pozice na slovenském trhu pro nás byla přirozeným krokem. Společnost m:zone je se svou takřka třicetiletou tradicí a výbornou znalostí lokálního prostředí skvělým partnerem,“ přibližuje motivy spojení regionální manažer iStyle pro CEE Csaba Gyarmati.
V rámci sloučení budou moci všichni zákazníci využívat výhody věrnostního programu iStyle a také online nakupování na webu istyle.sk. Ambicí iStyle pro další měsíce je kontinuální růst napříč segmenty, tedy jak v oblasti prodeje koncovým zákazníkům, tak v oblasti B2B. Již v příštím roce chce firma na slovenském trhu pokořit obrat 85 milionů eur, otevřít nové lokace a zároveň rozšířit síť o prodejny s nejvyšším statusem Apple Premium Partner.
-stk-