Kreativu DDB Prague nově povede Klára Palmer

středa, 20. září 2023, 16:55 Reklama, Lidé MediaGuru

Na pozici Chief Creative Officer pražské agentury DDB nastupuje Klára Palmer. Nahradí Doru Pružincovou.

Jan Faflík, CEO agentury DDB Prague s Klárou Palmer, která nastupuje na pozici Chief Creative Officer, zdroj: DDB.

Jan Faflík, CEO agentury DDB Prague s Klárou Palmer, která nastupuje na pozici Chief Creative Officer, zdroj: DDB.

Od října letošního roku přichází na pozici Chief Creative Officer v agentuře DDB Prague Klára Palmer. Nahradí Doru Pružincovou, jež působila v kreativním vedení téměř tři roky. Nové vedení má navázat na úspěchy DDB, která letos získala prvního lva z Cannes a byla druhou nejoceňovanější agenturou na ADC Awards. 

Klára Palmer působila přes osm let v kreativním vedení McCann Prague, z toho poslední rok jako Executive Creative Director. Za svou kariéru nasbírala množství lokálních i mezinárodních ocenění včetně Cannes Lions, Golden Drum, One Show, Epica Awards nebo Eurobest. 

„Jsem přesvědčen, že Klára přinese nový vítr a naváže na naši dlouhodobou ambici budovat jeden z nejkvalitnějších kreativních týmů na trhu. Její úlohou bude vést různorodé mezinárodní talenty a přinášet nápady, které ocení nejen poroty oborových soutěží, ale hlavně naši klienti,“ přibližuje Jan Faflík, CEO agentury DDB Prague. 

„DDB má skvěle našlápnuto. Mým cílem je samozřejmě na dosavadní úspěchy navázat a posunout je ještě dál. Věřím, že společně budeme úspěšní jak kreativně, tak businessově. Těším se na práci v tak pestrém a talentovaném kolektivu,“ doplňuje Klára Palmer. 

Kromě Dory Pružincové agenturu opouští i Amila Hrustić Batovanja. Tu na postu kreativní ředitelky nahradí Iva Nitkulinec, která působila mimo jiné jako Head of Art v další pražské agentuře Kaspen/Jung von Matt. 

-stk-