mBank startuje OOH kampaň s více než padesátkou kreativ

pondělí, 2. října 2023, 10:20 Aktuality, Reklama, Outdoor MediaGuru

mBank v outdooru ukazuje desítky motivů s novou kampaní na mPůjčku od Loosers.

OOH kampaň mBank, zdroj: mBank

OOH kampaň mBank, zdroj: mBank

Od neděle 1. října odstartovala OOH kampaň mBank. Jako rozšíření televizní a online kampaně na mPůjčku se rozhodla pro netradiční využití outdoorových médií. Kampaň „Jaký sen si splníte vy?“ je v outdooru nasazena ve více než 50 různých kreativních variantách. 

„Chtěli jsme do kampaně vnést příjemné emoce a s lehkou nadsázkou ukázat, jak velké množství nápadů a přání mohou lidé uskutečnit. Nasazujeme více než 50 kreativních motivů, které ukazují, jaké sny si s mPůjčkou mohou lidé splnit, samozřejmě se zachováním zodpovědného přístupu k půjčování,“ říká ke kampani Kateřina Šimberská, Marketing Communication Supervisor CZ & SK.

„Zvolili jsme jednoduchou, vtipnou a údernou exekuci, která nám umožnila vyvinout nebývalé množství motivů. Kampaň je postavena čistě na kreativním copywritingu a využívá ustálených sousloví a rčení, ke kterým nabízí mnohdy nečekané možnosti rozřešení,“ komentuje kampaň kreativní ředitelka Loosers Iva Bízová.

OOH kampaň mBank, zdroj: mBank

OOH kampaň mBank, zdroj: mBank

OOH kampaň mBank, zdroj: mBank

OOH kampaň mBank, zdroj: mBank

OOH kampaň mBank, zdroj: mBank

OOH kampaň mBank, zdroj: mBank

OOH kampaň mBank, zdroj: mBank

OOH kampaň mBank, zdroj: mBank

-mav-