Steinex ukazuje své výrobky jako mistrovská díla

úterý, 5. září 2023, 18:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Párek značky Steinex je ústředním prvkem spotu, který se natáčel v prostorách pražské SmetanaQ Gallery.

Vizuál kampaně Steinex, zdroj: Steinex

Vizuál kampaně Steinex, zdroj: Steinex

Výrobce uzenin a masných výrobků společnost Steinex startuje během září svou novou kampaň „Mistrovské párky a klobásy“. Do televizního vysílání nasazuje sponzorský vzkaz. Kampaň má zvýšit zákaznickou znalost a povědomí o stejnojmenné značce párků a klobás mistrovské kvality.
Párek značky Steinex je i ústředním prvkem spotu, který se natáčel v prostorách pražské SmetanaQ Gallery.

Zdroj: Steinex

„Představení našeho produktu jako uměleckého artefaktu můžete vnímat s nadsázkou i lehce provokativně. Je to ale právě mistrovství našich řezníků a dalších zaměstnanců, díky kterým zkrátka nelze našim oblíbeným a prémiovým uzeninám odolat. Kampaní chceme dát najevo, že jsme inovativní a nebojíme se experimentovat,“ vysvětluje Jiří Plachý, výkonný ředitel společnosti s tím, že dlouhodobou strategií Steinex je specializace zejména na kategorii párků a klobás, které jsou zastoupeny ve velké části tradičních řetězců i online prodejní sítě.

Desetivteřinový spot poběží na kanálech televizí Nova a FTV Prima během září. S kampaní se budou moci potkat zákazníci také prostřednictví in-store rádia řetězce Makro. Za jejím kreativním konceptem a mediální strategií stojí agentura Czech Promotion.

-mav-