Art Directors Club (ADC) otevírá druhý ročník vzdělávacího programu ADC Academy, jenž navazuje na loňský první semestr. Juniorní kreativci si v něm mohou osvojit know-how od zkušenějších kolegů.
Zahajovací workshop, který je věnovaný insightu, povede Jakub Hodboď, Global Head of Strategy z Ogilvy Social.Lab. Jak vzniká kreativní myšlenka a jak s ní pracovat na příkladech skutečných kampaní, ukáže tandem Terezy Svěrákové, Creative Director, OAK Prague, a Dory Pružincové (bývalé kreativní ředitelky DDB Prague). Svůj pohled na art direction zprostředkuje kreativec a fotograf Atila Martins. Umění slova se bude věnovat dvojice Iva Hadj Moussa a Michaela Žemlová. Na tvorbu obsahu se zaměří Vilém Franěk, který stál například u zrodu Mall.TV a Mikýřovy MUPY.
Kurzy probíhají prezenční formou ve WPP Campusu. Zájemci se mohou zúčastnit buď celého programu ADC Academy, složeného z pěti předmětů, kde získají přehled o práci na různých pozicích v kreativním oddělení, a to za zvýhodněnou cenu, 5 kurzů za cenu 4. Nebo si mohou vybrat jednotlivé předměty dle vlastní preference a registrovat se do workshopů individuálně.
ADC Academy startuje 1. listopadu a kurzy se konají každou středu v průběhu listopadu. Přihlásit se je možné zde. Deadline přihlášky na celý program ADC Academy je 31. října 2023.
-stk-