Česká distribuční, největší český distributor tištěných letáků, prochází změnami ve svém vedení. Novým obchodním ředitelem se na konci října stal Martin Suchánek, který se v oboru pohybuje od roku 2006. Zastával přední pozice ve společnosti TNT Post ČR a v posledních 12 letech působil ve společnosti Squadro. Jeho úkolem bude řídit vztahy s klienty, zejména bude zodpovídat za akvizice nových klientů a za udržování vztahů s těmi stávajícími. Na současné pozici vystřídal dosavadního obchodního ředitele Jaroslava Staňka.
Nově vzniklou pozici manažera pro komunikaci a marketing obsazuje právě Jaroslav Staněk, který ve firmě působí 13 let. Dříve působil v České distribuční kromě vedení obchodu také ve vedení provozu. Nyní bude mít na starosti tvorbu profesionální strategie prezentace značky Česká distribuční, komunikaci této strategie vůči klientům, dodavatelům a externí veřejnosti, včetně komunikace s médii a ostatními stakeholdery.
Pozici finanční ředitelky od prosince zaujme Vendula Vasquez, která v minulosti prošla vedoucími rolemi na finančních úsecích několika firem. Personální změny jsou reakcí na rostoucí oblibu tištěných letáků a nové trendy na trhu. Do České distribuční přichází ze společnosti Tefcold Ostrava, ve které působila jako finanční manažerka. Velkou část své kariéry dříve pracovala jako auditor ve společnosti, kde působila 9 let, z toho 7 let v seniorní manažerské pozici.
„V poslední době se tištěným letákům daří. Přibývají noví klienti, obnovuje se distribuce, rozšiřují se distribuční lokality a tím se zvýšil i objem doručovaných letáků nebo adresných zásilek. Zvýšení zájmu o letáky je znatelné, nepochybně je ovlivněno také zdražením potravin, které domácnosti vede k častějšímu vyhledávání slev. Pro nás se tím mění dynamika celé společnosti, proto jsme přistoupili i k těmto personálním změnám, které nám pomohou dále posilovat naši pozici na trhu a být spolehlivým partnerem pro naše klienty,“ uvádí Petr Sikora, ředitel společnosti Česká distribuční.
„Nesporným trendem dnešní doby je digitalizace informací o akčních nabídkách, takže cítíme potřebu směrem ke stávajícím i potenciálním klientům komunikovat výhody klasického papírového letáku a jeho pozici v marketingové komunikaci. Tištěný leták i nadále zůstává spotřebiteli oblíbeným a vyhledávaným nákupním rádcem. Jeho sílu objevují i obchodníci z odvětví, kde se třeba doposud příliš nevyužíval. Pro celý náš obor bude novou výzvou i plánované zavedení recyklačního poplatku za tištěné letáky. Z dosud zveřejněných informací lze usuzovat, že bude mít negativní dopad na mnoho subjektů včetně obchodníků, tiskáren nebo domácností,“ říká nový marketingový a komunikační manažer Jaroslav Staněk.
-mav-