Chaps hledá místo Mafry nového prodejce reklamy na IDOS
Mediálním firmám se otvírá možnost spravovat reklamní prostor na portálu IDOS. O ten se posledních 16 let stará Mafra. Teď se ale bude o novém zastupiteli rozhodovat v tendru.
Společnost Chaps, poskytovatel jízdního vyhledavače IDOS, jehož webovou verzi využívá 2,2 milionu reálných uživatelů měsíčně, kteří generují více než 80 milionů zobrazení stránek, hledá nového partnera pro prodej reklamního prostoru. Po šestnácti letech spolupráce s mediální skupinou Mafra se Chaps rozhodl, ve spojení s konzultační firmou Addvery, provést revizi své stávající reklamně prodejní strategie. Strategické rozhodnutí má za cíl posílit pozici produktu na trhu a zároveň optimalizovat využití reklamního prostoru, oznámila v úterý firma.
V následujících měsících bude Chaps s Addvery, hledat partnera pro prodej reklamního prostoru na webu www.idos.cz a v mobilní aplikaci Jízdní řády IDOS.
Do výběrového řízení se může přihlásit kterýkoliv subjekt, který dokáže efektivně monetizovat veškerý reklamní prostor, a to až do 100 % všech reklamních impresí, na webu a v mobilní aplikaci, na kterou chce Chaps klást důraz. „Nového partnera pro Slovensko bychom měli rádi vybraného do konce roku 2023, to znamená, že do roku 2024 by Chaps vstupoval už s někým novým. Pro Českou republiku pak vybereme během prvních měsíců příštího roku. Do té doby spolupracuje Chapsse stávajícími partnery,“ uvedl Lukáš Marek, partner společnosti Advvery.
„Chaps má dlouhodobou ambici aplikaci Jízdní řády IDOS intenzivně rozvíjet tak, aby zůstala spolehlivým zdrojem informací o jízdních řádech včetně aktuálních dat o zpoždění a mimořádnostech v provozu, ale také robustní platformou pro nákup s tím spojených jízdních dokladů,“ komentuje směřování produktu výkonný ředitel Chaps Petr Stříbný.
Mobilní aplikaci IDOS měsíčně využije 1,6 milionu reálných uživatelů, kteří si zobrazí 180 milionů stránek. Podle NetMonitoru jde o největší oficiálně měřenou českou aplikaci na tuzemském trhu.
Kromě IDOSu je společnost Chaps zodpovědná také za vývoj jeho slovenského ekvivalentu, produktu Cestovné poriadky CP.sk. I slovenský portál je součástí tendru.
-mav-