Společnost Ultra Premium Brands (UPB) oficiálně představila další z variant filipínského rumu Don Papa – Don Papa MassKara. Jedná se zároveň o poslední počin značky v režii UPB. Po převzetí značky nadnárodní firmou Diageo totiž jejich spolupráce na konci letošního roku skončí a tuzemskou distribuci převezme firma Stock Plzeň-Božkov.
Novinka Don Papa MassKara byla uvedena prostřednictvím eventu s neonovou show Neon by Nature v pražské Holešovické tržnici, jenž navodil atmosféru filipínského festivalu MassKara.
UPB značku Don Papa na českém a slovenském trhu zastupovala deset let. Na českém trhu ji představila krátce po jejím světovém uvedení na londýnském Rumfestu v roce 2012. Již v roce 2021 byla Česká republika pro značku Don Papa dokonce čtvrtým největším trhem na světě, za největšími rumovými zeměmi, jakými jsou Německo, Francie a Itálie. Značka byla podporována různými aktivitami, například Mask party v tropickém skleníku Fata Morgana v pražské botanické zahradě, Sugarlandií (místní označení pro ostrov Negros, z něhož rum pochází) na Designbloku v roce 2019, prezentací na Letní Letné ve spolupráci s Eliškou Podzimkovou či soutěží Don Papa Art Competition.
Během desetileté spolupráce uvedla UPB se značkou Don Papa řadu variant, klasických i speciálních edic – tradiční Don Papa Rum a Don Papa Baroko, Don Papa Gayuma či již zmíněnou letošní novinku.
-stk-