Golden Drum oznámil shortlisty, Češi mají 11 nominací

úterý, 3. října 2023, 06:30 Reklama MediaGuru

Mezinárodní soutěž Golden Drum vyhlásila shortlisty, z českých agentur na nich figurují Havas, Leo Burnett, McCann a VMLY&R.

Zdroj: Golden Drum

Zdroj: Golden Drum

Soutěž Golden Drum, jež letos zaznamenala nárůst počtu přihlášených prací, vyhlásila své shortlisty. Figurují na něm i české práce, konkrétně od agentur Havas Prague, Leo Burnett (ve spolupráci s MSL), McCann Prague a VMLY&R. Vítězové budou vyhlášeni 10. října ve slovinské Portoroži. 

Nejvíce nominací získala z českých agentur McCann Prague, jež boduje zejména se svou kampaní Bez spěchu, kterou vytvořila pro Českou asociaci pojišťoven. S ní se do finále probojovala v pěti kategoriích – Live Experience, Real-time Engagement, Use of Low/Small Budget, Events, Sports, Pop Culture & Arts. 

 

Další nominaci má agentura McCann Prague v kategorii Live Experience, kde zaujala s e-shopem odkrývajícím ceny za konkrétní úkony ve zdravotnictví, který vytvořila pro VZP.

S celkem třemi nominacemi jde do finále VMLY&R, všechny za práce pro Českou spořitelnu. Dvě nominace – v kategoriích TV/Cinema Film a Cinematography – získala za kampaň „Když spolu mluvíme, jsme silnější“

Třetí nominaci si pak VMLY&R připsala za kolekci Be Safe, jež upozorňovala na rizika online nakupování.

ČS oblečením upozorňuje na rizika online nakupování

pátek 17. února 2023

Po jedné nominaci mají agentury Havas Prague, jež se do finále dostala v kategorii Print & Publishing s kampaní Horizonty pro České dráhy, a Leo Burnett se svým kečupovým mýdlem Heinz, jenž zaujal porotu v kategorii Product Design. 

Kampaň „Horizonty“ od Havas Prague pro České dráhy, zdroj: Golden Drum

Kampaň „Horizonty“ od Havas Prague pro České dráhy, zdroj: Golden Drum

Kampaň s kečupovým mýdlem Heinz od agentury Leo Burnett, zdroj: Golden Drum

Kampaň s kečupovým mýdlem Heinz od agentury Leo Burnett, zdroj: Golden Drum

Kompletní shortlist je k dispozici na stránkách soutěže. 

-stk-