Golden Drum oznámil shortlisty, Češi mají 11 nominací
Mezinárodní soutěž Golden Drum vyhlásila shortlisty, z českých agentur na nich figurují Havas, Leo Burnett, McCann a VMLY&R.
Soutěž Golden Drum, jež letos zaznamenala nárůst počtu přihlášených prací, vyhlásila své shortlisty. Figurují na něm i české práce, konkrétně od agentur Havas Prague, Leo Burnett (ve spolupráci s MSL), McCann Prague a VMLY&R. Vítězové budou vyhlášeni 10. října ve slovinské Portoroži.
Nejvíce nominací získala z českých agentur McCann Prague, jež boduje zejména se svou kampaní Bez spěchu, kterou vytvořila pro Českou asociaci pojišťoven. S ní se do finále probojovala v pěti kategoriích – Live Experience, Real-time Engagement, Use of Low/Small Budget, Events, Sports, Pop Culture & Arts.
Další nominaci má agentura McCann Prague v kategorii Live Experience, kde zaujala s e-shopem odkrývajícím ceny za konkrétní úkony ve zdravotnictví, který vytvořila pro VZP.
S celkem třemi nominacemi jde do finále VMLY&R, všechny za práce pro Českou spořitelnu. Dvě nominace – v kategoriích TV/Cinema Film a Cinematography – získala za kampaň „Když spolu mluvíme, jsme silnější“
Po jedné nominaci mají agentury Havas Prague, jež se do finále dostala v kategorii Print & Publishing s kampaní Horizonty pro České dráhy, a Leo Burnett se svým kečupovým mýdlem Heinz, jenž zaujal porotu v kategorii Product Design.
Kompletní shortlist je k dispozici na stránkách soutěže.
-stk-