Ligová fotbalová asociace (LFA) spouští v listopadu nový projekt Liga Academy, vzdělávací program, který má zástupcům klubů Fortuna:Ligy a Fortuna:Národní Ligy nabídnout další platformu, v rámci níž mohou získávat a zlepšovat znalosti v oblasti marketingu.
LFA pro zástupce všech členských celků, které hrají zmíněné dvě soutěže, pořádá jednou až dvakrát ročně workshopy, které slouží k předávání informací i inspirace a obecně sdílení know-how. Nyní však cítí, že marketing, PR a komunikace získávají při práci klubů stále větší důležitost a jsou jedním z klíčů ke zlepšení fotbalové kultury a obecně kultivace fotbalového prostředí. I z tohoto důvodů se rozhodla spustit Liga Academy.
„Na tomto projektu jsme nějaký čas pečlivě pracovali a jsem rád, že ho nyní můžeme představit. Práce marketingových oddělení v českých profesionálních klubech se rok od rok od roku zlepšuje, a právě projektem Liga Academy bychom v tomto progresu chtěli týmům ještě více pomoci. Nabídneme jim proto další prostředek k růstu a věříme, že ho všichni využijí na maximum,“ říká obchodní a marketingový ředitel Daniel Hajný.
Projekt Liga Academy bude financovaný z rozpočtu LFA a mezi jeho hlavní cíle patří zlepšování klíčových marketingových schopností jednotlivců či implementace klíčových marketingových trendů. Zároveň půjde o platformu pro jednoduché sdílení know-how a zástupci všech stran budou mít šanci získat cennou inspiraci a rady od expertů z oboru jak z Česka, tak i zahraničí.
„Chtěli jsme, aby kluby dostaly přesně takové informace, které potřebují. Protože víme, že ne všechny celky mohou na marketing dávat takové finance jako Sparta a Slavia a ne všechny celky mají tak velké marketingové týmy. Proto jsme mezi kluby první a druhé ligy rozeslali dotazníky, z jejichž výsledků jsme právě při tvorbě obsahu Liga Academy vycházeli. Věřím proto, že informace, které kluby během následujících měsíců dostanou, budou přesně ty, které potřebují a které jejich práci posunou a usnadní,“ dodává Hajný.
Kluby díky účasti v Liga Academy dostanou možnost získat zpětnou vazbu a vyhodnocení jejich vlastní marketingové činnosti. Pravidelně jim bude chodit newsletter s novinkami a trendy současného marketingu, bude pro ně připraveno několik online meetingů s experty a vše vyvrcholí tradičním workshopem. První vzdělávací aktivity proběhnou již v listopadu a budou pokračovat po celou sezonu.
-stk-