V pražském obchodním centru Westfield Chodov otevřel řetězec Datart v rámci své prodejny Apple Shop. Showroom o velikosti 73 m2 nabídne široké portfolio produktů k vyzkoušení a specializované poradenství.
„Dvě hodiny denně bude pro naše zákazníky připravené produktové demo, které jim vystavené produkty ještě více přiblíží. Produkty Apple budou vystaveny na celkem osmi stolech, přičemž jeden z nich bude věnovaný skupinovým ukázkám. Zákazníci se tedy mohou těšit na nejširší portfolio vystavených zařízení, kterými bude čtrnáct kusů iPhonů, jedenáct zařízení Mac (MacBooky/Mac studio/Mac mini/iMac), osm iPadů či devět Apple Watch. K dispozici bude také široká nabídka příslušenství,“ vysvětluje vedoucí obchodního oddělení Apple společnosti Datart Tomáš Hrouda.
Nový Apple Shop je designovaný přímo společností Apple, která klade důraz na použité materiály i životní prostředí. Zároveň disponuje většími skladovými zásobami, díky čemuž je pobočka schopná nabídnout zákazníkům větší množství produktů bez zbytečného čekání.
Datart otevřením nového showroomu pokračuje ve spolupráci se společností Apple, která se neustále rozšiřuje. „Značkové Apple vystavení menšího formátu máme aktuálně na 56 pobočkách po celé republice. Na Chodově však vzniká showroom nové generace, který doposud v Česku nemá obdoby,“ dodává Hrouda.
Produkty společnosti Apple se na tržbách Datartu podílí značným dílem, který vytrvale roste. Jejich tržní podíl v rámci prodeje se za uplynulé čtyři roky dokonce ztrojnásobil.
Kromě showroomu v rámci prodejny Datart se v obchodním centru Westfield Chodov nachází také Apple Premium Partner prodejna, kterou otevřela v loňském roce společnost iStyle.
-stk-