Za společnost Datart nově mluví Petra Psotková, která na pozici tiskové mluvčí nahradila Olgu Dolínkovou. Jejím hlavním úkolem bude komunikace s médii, podpora pozitivního vnímání značky a aktivity v oblasti společenské odpovědnosti, která je součástí strategického rozvoje značky.
Do Datartu přichází Psotková z marketingové agentury Comtech_Can, kde působila na pozici Client Service Director. Během své kariéry se věnovala zejména řízení značek a aktivitám v oblasti public relations. Řadu let také pracovala na rodinném projektu záchrany zámku Napajedla, kde měla na starosti zejména koncept a definování zámku jako produktu cestovního ruchu a jeho uvedení na trh. Zkušenosti z oblasti cestovního ruchu zužitkovala také v rámci řízení propagace Východní Moravy, tj. turistického regionu Zlínského kraje. Působila rovněž v oblasti vzdělávání, a to jako externí vyučující na Fakultě multimediálních komunikací na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.
„Práci v Datartu vnímám jako změnu a výzvu zároveň. Moc se těším na spolupráci s celým marketingovým týmem a na komunikaci s médii a veřejností. Věřím, že společnými silami přispějeme k dalšímu rozvoji značky,“ uvádí Petra Psotková.
-stk-