Obi upouští v Česku a na Slovensku od papírových letáků

úterý, 31. října 2023, 13:00 Aktuality, Retail MediaGuru

Obi se rozhodlo ukončit vydávání tištěných letáků na českém a slovenském trhu. Nyní zákazníkům nabízí jen digitální.

Ilustrační foto, zdroj: Obi

Ilustrační foto, zdroj: Obi

Společnost Obi se rozhodla ukončit vydávání tištěné verze svých promočních letáků. V září vydala na českém trhu jeho první digitální verzi, v říjnu s tím začala i na Slovensku. 

Čeští zákazníci mohou leták o deseti stranách najít na internetu. Každý měsíc je do letáku vybráno několik produktů napříč sortimentem. Leták by tak měl být nejen sezónní inspirací, ale i rychlým přehledem produktů, které se v daném období dají nakoupit za výhodnější ceny. 

Přechod k digitální formě letáku je ze strany Obi dalším krokem k udržitelnosti. K podobnému kroku se rozhodly už  i jiné řetězce na trhu, loni tak učinil nábytkářský řetězec Asko – nábytek. Od masové distribuce akčních letáků upustilo letos také Tesco, Kaufland zase zahájil distribuci letáků přes aplikaci WhatsApp. 

-stk-