Super zoo pokračuje v uvádění bezobslužných prodejen. Po úspěchu pilotního obchodu v Týně nad Vltavou, jenž byl otevřen v loňském roce, je nyní možné nakoupit 24 hodin denně sedm dní v týdnu i v Pardubicích. Brzy bude podobná prodejna dostupná i v Brně.
Prodejny opět fungují v tzv. hybridním režimu, což znamená, že přes den zákazníci nakoupí za přítomnosti personálu a mimo otevírací dobu formou samoobsluhy.
„Kladné reakce zákazníků, kteří obtížněji hledají čas svým mazlíčkům nakoupit spolu s růstem obratu prodejny v Týně o 15 % nás motivují k zavedení tohoto obchodního modelu ve větších městech. Už příští víkend zahájí provoz další automatizovaná prodejna, a to v Brně na Lesné. V roce 2024 plánujeme tento koncept rozšířit i do dalších měst,“ uvádí provozní ředitel Super zoo Luboš Rejchrt s tím, že technologii 24/7 Super zoo implementuje zejména z důvodu dostupnosti, zkvalitňování nabízených služeb a přibližování se zákazníkům.
Pardubická hybridní prodejna se nachází na Fáblovce. Od síly poptávky v Pardubicích má Super zoo velká očekávání, jelikož jde o průmyslové město, kde pracuje řada lidí na směny. „U prodejny na Fáblovce dlouhodobě pozorujeme sílu obratu, a to zejména díky dobrému umístění ve spádových oblastech. Od konceptu 24/7 očekáváme navýšení obratu a zájem nakupovat mimo otevírací dobu, která zůstává stejná jako doposud,“ dodává Luboš Rejchrt.
Zákazníci zde mohou pořídit krmiva i chovatelské potřeby pro psy, kočky, drobné savce, akvarijní a terarijní zvířata. Při přestavbě prodejny byl prostor optimalizován pro kategorie, které jsou mezi zákazníky oblíbené, tedy pro segment psů a koček.
V prodejně na Fáblovce proběhla také změna technologického řešení, kdy je vstup řešen za pomocí pádlových turniketů a bankovní identity. Zákazník získá také možnost výběru aplikace pro vstup. Vedle mobilní aplikace Contio může využít i aplikaci DoKapsy od ČSOB. Bez chytrého mobilu, bankovní identity a nainstalované aplikace není možné do prodejny po běžné otevírací době vstoupit.
„Prostor je nepřetržitě monitorován kamerami. Je to z důvodu zabezpečení a jednoznačné identifikace nakupujícího. Každý zákazník při nákupu může mít jako doprovod jednu další osobu, ovšem nese za ni plnou zodpovědnost. Celkový počet zákazníků v prodejně v době samoobslužného provozu nebude nijak omezen,“ vysvětluje Patrik Medlík, který dohlíží na chod prodejen spadajících pod skupinu Plaček Group v Česku, na Slovensku, v Polsku a Lotyšsku s tím, že do prodejny i mimo otevírací dobu mohou se zákazníky vstoupit i psi či kočky.
-stk-