Agentura H1.CZ přechází pod značku GroupM Nexus
Online marketingová agentura H1.cz fúzuje s GroupM Nexus a přechází pod její značku.
Online marketingová agentura H1.cz přechází pod brand GroupM Nexus. Tímto krokem tak GroupM Czech Republic završí dlouhodobé propojování specialistů na brand i performance marketing. GroupM Nexus se má tímto krokem stát jedním z největších týmů digitálních specialistů v České republice.
H1.cz je součástí GroupM Czech Republic od akvizice v roce 2013. Společně s dalšími agenturami (EssenceMediacom, Mindshare a Wavemaker) patří do komunikační sítě WPP. Samotný GroupM Nexus vznikl v roce 2022 s cílem poskytovat klientům GroupM řešení pro výkonnostní marketing, a to propojením technologií, know-how, expertů a jejich talentu. Přesun H1.cz pod značku GroupM Nexus je dalším krokem tohoto propojení.
„Snažili jsme se najít nejlepší řešení pro GroupM, GroupM Nexus i Hájedničku, a to i na základě globálních trendů, které monitorujeme, a zkušeností ze zahraničí. Dlouhodobě nás trápilo tříštění brandů, které komplikovalo i pochopení nabídky našich služeb ze strany klientů,” vysvětluje Jiří Svoboda, CEO GroupM Czech Republic.
GroupM Nexus znamená propojení. Fúzí tak vznikne skupina 110 digitálních odborníků., Obsluhovat má na 200 klientů v České republice.
„S Hájedničkou jsem rostla dlouhých 15 let a nyní nastal čas, aby se firma posunula dál. Dlouhodobě nám dává smysl budovat jeden silný brand, jeden silný tým, který má potenciál stát se leaderem na trhu v oblasti digitálního marketingu. Tým, který poskytuje kvalitní služby jak agenturním, tak přímým klientům,“ říká Veronika Burešová, CEO GroupM Nexus (a dříve H1.cz).
„Už loni vznikl digitální hub, který nám umožnil lepší lokální propojení mezi specialisty a rychlejší rozvoj služeb v oblasti digitálních médií a digitální transformace,“ říká Ondřej Bartůněk, CDO GroupM Nexus a CEO Mindshare.
GroupM Nexus bude klientům poskytovat služby v oblasti digitální reklamy, digitálního obsahu, analytiky, reklamních technologií a administrace či mezinárodních kampaní. I nadále bude také nabízet veřejná a individuální školení různých disciplín online marketingu.
Stávající týmy a spolupráce budou nadále fungovat pod novou značkou GroupM Nexus. Mezi klienty GroupM Nexus patří například ElectroWorld a Nay.sk, Koberce Breno, Specialized, Provident, Česká Spořitelna nebo Tesco.
-mav-