IEA: Grand Prix získala HR kampaň pro Deloitte
Soutěž Internet Effectiveness Awards vyhlásila vítěze. Grand Prix si odnesla agentura DFMG za HR kampaň pro Deloitte.
![Za kampaň „Deloitte Dreamjob“ pro Deloitte získala agentura DFMG Grand Prix, zdroj: Deloitte.](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/21659/deloitte_dreamjob.png)
Za kampaň „Deloitte Dreamjob“ pro Deloitte získala agentura DFMG Grand Prix, zdroj: Deloitte.
Letošní ročník soutěže efektivity digitálních projektů Internet Effectiveness Awards zná své vítěze. Sedm ocenění a Grand Prix za HR kampaň pro Deloitte získala agentura Digital First Marketing Group (DFMG). Sedm ocenění si odnesla také agentura FG Forrest, následovaná LCG New Media a Effectix.com, které získaly po pěti oceněních.
„Soutěž Internet Effectiveness Awards už od roku 2005 hodnotí měřitelné přínosy přihlášených projektů – nejde tedy o líbivost, ale o efektivitu. Máme velkou radost, že se letos přihlásilo ještě více projektů než loni a o prestižní ocenění zabojovaly firmy a instituce všech velikostí. Porota měla i letos velmi těžké rozhodování, projekty byly skutečně kvalitní,” komentuje Radovan Jelen, předseda správní rady Asociace.BIZ, která soutěž IEA organizuje.
U vítězné HR kampaně „Deloitte Dreamjob“ porota, skládající se ze 16 členů, ocenila originální nápad nechat si samotné uchazeče o zaměstnání poskládat vlastní pozici se vším, co k ní potřebují. Například kvalitní techniku, služební auto, VIP mentoring, flexibilní pracovní dobu nebo možnost cestovat do zahraničí. Kampaň cílila na zájemce z řad studentů a absolventů vysokých škol, především skrze Instagram, Facebook, LinkedIn a YouTube. Úspěšné bylo i zapojení TikToku a využití bannerů v sítích Google a Sklik. Navzdory probíhajícím letním prázdninám do firmy dorazily stovky životopisů s prezentacemi, videy a motivačními dopisy.
Přesah kampaně pro samotný Deloitte spočíval v ještě lepším pochopení toho, co je pro mladé uchazeče opravdu důležité a co jim v budoucnu nabízet. Kampaň zároveň plošně zvýšila zájem o všechny aktuálně vypsané pozice o 25 %.
Napříč vyhlašovanými kategoriemi efektivních digitálních řešení se na předních příčkách umístila i řada známých značek, například Lego, Moneta, Česká spořitelna nebo Stock Plzeň-Božkov.
Přehled výsledků IEA 2023
Umístění |
Název projektu |
Tvůrce řešení |
Zadavatel |
Weby a portály |
|||
1. místo |
AX |
Digital Vision Czech republic |
LegoTrading |
2. místo |
Index prosperity a finančního zdraví |
Digital First Marketing Group |
Česká spořitelna & Evropa v datech |
3. místo |
Kariérní mikrostránky T-Mobile CZ a Slovak Telekom |
FG Forrest, Recruitis.io |
T-Mobile Czech Republic, Slovak Telekom |
E – commerce B2B |
|||
1. místo |
JIP potraviny Cash&Carry B2B portál |
NetDirect |
JIP východočeská |
2. místo |
Udržitelný rozvoj e-shopu Top-obaly |
Proof & Reason |
Secupack |
3. místo |
B2B e-shop a nabídkový systém Gastro-Tip |
NETservis |
Maso-Profit |
E – commerce B2C |
|||
1. místo |
E-shop SG nábytek – Expanze do Maďarska několikanásobně předčila očekávání |
FG Forrest |
Kambing Trade |
2. místo |
Luxor |
NetDirect |
Euromedia Group |
3. místo |
Ovečkárna.cz |
Wpj |
Czech Wool company |
Mobilní aplikace |
|||
1. místo |
Můj Up – jednotná digitální motivační platforma Můj Up pro zaměstnavatele a jejich zaměstnance, zvýšení používání aplikace Můj Up stávajícími uživateli (zaměstnanci) |
Spring systems, FG Forrest, Up Česká republika |
Up Česká republika |
2. místo |
DoKapsy od ČSOB |
Etnetera Flow |
Československá obchodní banka |
3. místo |
AR aplikace provázející launch nové řady hydratačních rtěnek Avon |
Visibility Digital |
Avon Cosmetics |
Výkonnostní marketing |
|||
1. místo |
Deloitte Dreamjob |
Digital First Marketing Group |
Deloitte Česká republika |
2. místo |
Byx.cz – Navýšení leadů o 1100 % po úpravě strategie a webu |
LCG New Media |
Rezidence Letňany 22 |
3. místo |
Elfetex.cz – od B2C k B2B a stále v růstu |
Effectix.com |
Elfetex |
Brandová kampaň |
|||
1. místo |
Uvedení Roku ginu na český trh skrze sociální sítě a influencer marketing - meziroční nárůst prodejů o 372 % a zajištění pozice na trhu mezi TOP 3 |
LCG New Media |
Stock Plzeň-Božkov |
2. místo |
Jak jsme ovládli organiku na sociálních sítích pro Cinema City |
LCG New Media |
Cinema City Czech |
3. místo |
Aktivační influencer kampaň produktu Pribináček Sportík Bifido |
Marketup |
Savencia Fromage & Dairy |
Digitální transformace |
|||
1. místo |
Unikátní E-commerce řešení jako model „subscription“ s integrací na D365 Business Central |
Internet Projekt |
Alaskan Fisherman |
2. místo |
Aktivní město |
Up Česká republika, Spring systems |
Up Česká republika |
3. místo |
Digitální transformace XCopy |
Proof & Reason |
XCopy |
Využití umělé inteligence |
|||
1. místo |
Next-gen IVR Moneta Money Bank |
NTT Czech Republic (ve spolupráci s Feedyou) |
Moneta Money Bank |
2. místo |
Automatizace klíčovky – synergie statistiky a Al |
Effectix.com |
Effectix.com |
3. místo |
Newsletter zcela generovaný Al – Zoot |
Targito.com |
Digital People |
Banky, pojišťovny, finance |
|||
1. místo |
Index prosperity a finančního zdraví |
Digital First Marketing Group |
Česká spořitelna, a.s., Evropa v datech |
2. místo |
Byx.cz – Navýšení leadů o 1100 % po úpravě strategie a webu |
LCG New Media |
Rezidence Letňany 22 |
3. místo |
Next-gen IVR Moneta Money Bank |
NTT Czech Republic (ve spolupráci s Feedyou) |
Moneta Money Bank |
Cestovní ruch a gastronomie |
|||
1. místo |
Uvedení Roku ginu na český trh skrze sociální sítě a influencer marketing - meziroční nárůst prodejů o 372 % a zajištění pozice na trhu mezi TOP 3 |
LCG New Media. |
Stock Plzeň-Božkov |
2. místo |
TakyHladik.cz |
Cognito.CZ |
Con Gusto |
Energetka a průmyslové firmy |
|||
1. místo |
Elfetex.cz – od B2C k B2B a stále v růstu |
Effectix.com |
Elfetex |
2. místo |
Hennlich B2B – Pokročilé e-commerce řešení s integrací D365 BC a Webový portál |
Internet Projekt (součást Aricoma Group) |
Hennlich |
3. místo |
Spárovačky Mapei: Jak jsme zvýšili prodeje o 47 % |
Better Marketing |
Mapei |
Spotřební a rychloobrátkové zboží |
|||
1. místo |
Ovečkárna.cz |
Wpj |
Czech Wool company |
2. místo |
Digitální transformace spotřebitelských soutěží pro Mattoni |
Aitom Digital |
Mattoni 1873 |
3. místo |
Avatar, datová persona vašeho zákazníka – Zoot |
Targito.com |
Digital People |
Zdraví a zdravotnictví |
|||
1. místo |
Poptávky pro Medicom Clinic o 11 % levnější díky brandové kampani |
Better Marketing |
Medicom Clinic |
2. místo |
Staň se Reprohrdinou |
Better Marketing |
Repromeda |
3. místo |
Softub – Soukromé wellness u vás doma |
Aitom Digital |
Softub CZ |
IT, telekomunikace a média |
|||
1. místo |
Muž, který povolil vše |
Digital First Marketing Group |
Avast Software |
2. místo |
Růst poptávek po docházkovém a HR systému Alveno v konkurenčním prostředí |
Iresoft |
Iresoft |
3. místo |
Když chatbot počítá uhlíkovou stopu |
Blueglue / Acomware |
O2 Czech Republic |
Udržitelnost a ekologie |
|||
1. místo |
Toys and Stories – První online půjčovna rozvojových hraček |
Aitom Digital |
Toys and Stories |
2. místo |
První online ESG datová knihovna v ČR |
FG Forrest |
ČEZ |
3. místo |
CSRD.cz: Vše o CSRD a ESG na jednom místě |
Digital First Marketing Group |
Digital First Marketing Group, PRK Partners, EnvilTrail, COM.SE Consulting, T-Mobile |
Lidské zdroje a personalistika |
|||
1. místo |
Deloitte Dreamjob |
Digital First Marketing Group |
Deloitte Česká republika |
2. místo |
Kariérní mikrostránky T-Mobile CZ a Slovak Telekom |
FG Forrest, Recruitis.io |
T-Mobile Czech Republic, Slovak Telekom |
3. místo |
Můj Up – jednotná digitální motivační platforma Můj Up pro zaměstnavatele a jejich zaměstnance, zvýšení používání aplikace Můj Up stávajícími uživateli (zaměstnanci) |
Up Česká republika, FG Forrest, Spring systems |
Up Česká republika |
Obchody a služby |
|||
1. místo |
E-shop SG nábytek – Expanze do Maďarska několikanásobně předčila očekávání |
FG Forrest |
Kambing Trade |
2. místo |
Klient není dojná kráva aneb optimalizací dodavatelů k vyšším ziskům |
Effectix.com |
Catini Europe |
3. místo |
Digitální transformace XCopy |
Proof & Reason |
XCopy |
Státní a neziskový sektor, kultura |
|||
1. místo |
Aktivní město |
Up Česká republika, Spring systems |
Up Česká republika |
2. místo |
Pincity.cz |
Cognito.CZ |
AQE advisors |
3. místo |
Debra & Effectix – sdílení know-how, které pomáhá |
Effectix.com |
Debra ČR |
Grand Prix IEA 2023 |
|||
|
Deloitte Dreamjob |
Digital First Marketing Group |
Deloitte Česká republika |
Kompletní výsledky najdete přímo na stránkách https://www.iea.cz/.
-stk-