Knowlimits koupila třetinový podíl v PPC agentuře Kofein
Knowlimits Group odkoupila 30% podíl v agentuře Kofein od spoluzakladatele agentury Roberta Štípka.
Skupina Knowlimits majetkově vstoupila do agentury Kofein, ve které získala 30% podíl. Koupila ho od spoluzakladatele Roberta Štípka. Kofein se zaměřuje na PPC reklamu a na reklamu na sociálních sítích.
Robertu Štípkovi nadále zůstává 50% podíl, dalších 20 % drží druhý se spoluzakladatelů agentury Ondřej Sova.
„S rostoucí velikostí klientů a jejich čím dál komplexnějšími potřebami jsme cítili, že do další dekády musíme rozšířit spektrum služeb a svých dovedností. Propojit se proto s největší českou mediální agenturou Knowlimits pro nás byla jasná volba,” zdůvodnil Robert Štípek. „V Knowlimits se nám podařilo najít partnera s podobným mindsetem a DNA, což pro nás bylo klíčové,” dodal Ondřej Sova.
„Vstup do agentury Kofein je pro nás významným posílením kapacit a kompetence v oblasti PPC reklamy, který celou skupinu dále pozitivně posune. Ve vzájemném sdílení zkušeností a obchodních příležitostí vidíme velký potenciál, jak pro růst agentury Kofein, tak především pro ještě lepší služby klientům obou společností,” uvedl Martin Kurzweil, člen představenstva Knowlimits Group.
Specializovaná agentura na výkonnostní marketing Kofein vznikla před necelými deseti lety. V loňském roce dosáhly její tržby přes 68 mil. Kč a hospodaření skončilo v zisku přes 2 mil. Kč.
-mav-