Lihovar Žufánek uvádí na trh svou redesignovanou hlavní produktovou řadu. Ke změně dochází po šesti letech. Redesign měla na starosti agentura Little Greta. S ní Žufánek v nedávné době pracoval na designu limitovaných edicí a nyní jí svěřil i klíčovou produktovou řadu ovocných destilátů a likérů.
„Předchozí vizuální styl postavený na jednotlivých písmenech – takové abecedě alkoholu – jsme nyní chtěli více rozvinout a změnit přísně technický výraz na větší hravost a dynamičnost. Do grafického stylu zapojujeme více elegance v podobě stuhy, která se táhne celou řadou a kreslí tak nový slabikář. Slabikář našeho alkoholu,“ okomentoval změnu Martin Žufánek, spolumajitel lihovaru.
„Žufánkův design od naší spřátelené designérky Andreey Bory byl velmi dobrý, s odstupem šesti let od jeho vzniku jsme však cítili, že ho lze oživit,“ komentoval změnu kreativní ředitel agentury Tomáš Nedvěd. „Nový design si udržel minimalismus a dominantu v podobě signifikantního písmene, získal však větší ladnost a osobitost. Inspirací byly organické tvary surovin, ze kterých se produkty destilují,“ dodal art director Radoslav Dostál.
Současně s redesignem Little Greta natočila sérii krátkých videí, která režíroval Radim Vaňous, a vytvořila řadu klíčových vizuálů.
Redesign hlavní produktové řady navázal na předchozí spolupráci mezi Žufánkem a Little Gretou, nejprve na limitované edici slivovice vydané u příležitosti výročí 1200 let od první písemné zmínky o Moravě, poté na limitce Žufánkovy oskerušovice.
Spolupráce mezi lihovarem a agenturou bude pro letošek završena redesignem Žufánkova ginu.
-mav-