Mediální agentura PHD ze skupiny Omnicom Media Group bude i v dalších letech pracovat pro klienta AmRest. Rozhodlo o tom několikakolové výběrové řízení. PHD na základě jeho výsledků zajistí nákup a plánování mediálního prostoru pro značky KFC, Pizza Hut a Starbucks. Auditorem výběrového řízení byla společnost Media Strategy.
„Amrest je naším dlouhodobým klientem a nesmírně nás těší, že můžeme na spolupráci navázat i v dalších letech a v době, kdy se nároky na kreativitu, inovace i efektivitu zvyšují,“ uvedl Lukáš Bartoň, managing director PHD.
PHD pracuje pro AmRest přes dvacet let. Společnost patří do TOP 30 největších zadavatelů reklamy na českém trhu. V loňském roce podle monitoringu ceníkových cen AdIntel vložila do reklamy v médiích přes 760 mil. Kč.
-mav-
Pozn.: Server MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD