Tváří předvánoční kampaně OMV je Radek Kašpárek

čtvrtek, 9. listopadu 2023, 06:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

OMV obsadila do své předvánoční kampaně šéfkuchaře Radka Kašpárka.

Klíčový vizuál předvánoční kampaně čerpacích stanic OMV, zdroj: OMV

Klíčový vizuál předvánoční kampaně čerpacích stanic OMV, zdroj: OMV

Síť čerpacích stanic OMV startuje předvánoční kampaň, jejíž tváří se stal šéfkuchař michelinské restaurace Field a porotce kulinářské soutěže MasterChef Česko Radek Kašpárek. V rámci kampaně OMV nabízí zákazníkům nože francouzské značky Couzon. Cílem je přivést nové zákazníky a motivovat je k využívání věrnostní aplikace OMV MyStation. 

„Chceme zákazníkům ukázat, že stát se členem věrnostní aplikace OMV MyStation se vyplatí. Jsme rádi, že se nám podařilo ve spolupráci se světoznámou francouzskou značkou profesionálních nožů a kuchyňského vybavení Couzon připravit velmi zajímavou a atraktivní kampaň. Věříme, že propojení s osobnostní špičkového šéfkuchaře Radka Kašpárka naše zákazníky osloví,“ konstatuje Michal Janda, marketingový manažer společnosti OMV Česká republika.  

Prémiové kuchyňské nože francouzské značky Couzon je možné zakoupit buď za standardní cenu, nebo po nasbírání příslušného počtu digitálních či papírových známek se slevou až 94 %. Do nabídky je zařazeno celkem osm produktů Couzon.

Kampaň byla spuštěna 16. října a bude trvat až do 21. ledna 2024 nebo do vyprodání zásob. Viditelná je v interiérech na ukázkových stojanech s produkty, na výdejních stojanech i na dalších místech v prostorách čerpacích stanic. Podpořena bude dále v rámci online kanálů, na sociálních sítích a také prostřednictvím rozhlasových spotů.

S věrnostní aplikací OMV MyStation mohou zákazníci na vybraných čerpacích stanicích tankovat pohonné hmoty s cenovým zvýhodněním až 3 Kč na každém litru. Za věrnostní body získají i další výhody, jako je například občerstvení zdarma. 

-stk-