„V rámci probíhajícího šetření trhu televizního vysílání uskutečňujeme průzkum mezi spotřebiteli. V souvislosti s tím jsme požádali o součinnost poskytovatele placené televize, aby se dotazník dostal k co největšímu počtu jejich zákazníků. Podrobnější informace v tuto chvíli nemůžeme sdělovat, aby nedošlo k případnému narušení šetření. Budeme však velice rádi, pokud nám spotřebitelé dotazník vyplní,“ uvedl pro MediaGuru.cz mluvčí ÚOHS Martin Švanda.
Na existenci dotazníku upozornil redakci její čtenář Martin Blabla, který ho obdržel od satelitní a internetové televize Skylink. Oficiální název dotazníku zní „Spotřebitelský průzkum v oblasti televizního vysílání“ a zákazníkovi by měl z jeho času ubrat pouze několik minut. V první otázce dotazovaný vyplní, jaký druh digitální TV přijímá, následují například otázky věnované doplňkovým balíčkům tuzemských TV stanic.
-lukpol-