Influencer marketing L’Oréal zajistí WS Czech a AMI

pondělí, 4. prosince 2023, 12:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Influencerské aktivity pro všechny značky v České republice, na Slovensku a v Maďarsku obstarají agentury WS Czech a AMI Communications Slovakia.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

Od ledna 2024 přechází L’Oréal v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na model jednoho partnera v oblasti influencer marketingu. Na základě dlouhodobé spolupráce si pro tento účel vybral v uzavřeném výběrovém řízení konsorcium agentur WS Czech a AMI Communications Slovakia, které se postará o zajištění influencerských spoluprací pro všech 27 značek napříč těmito trhy.

Řešení s názvem Onefluence neboli centralizace služeb pro správu influencerských aktivit pod jediného partnera je součástí dlouhodobého plánu společnosti L’Oréal, jehož cílem je synergie veškerých marketingových investic, mediálního plánování a vyhodnocování ROI/ROAS. Nedílnou součástí je snaha zjednodušit klíčové interní procesy, včetně centralizace dat a zároveň snížení celkových nákladů.

„Influencer marketing patří mezi klíčové oblasti našich marketingových investic. Proto, abychom si udrželi dominantní pozici v oblasti krásy, musíme neustále reagovat na vyvíjející se trendy,“ uvádí Jan Los, Chief Marketing & Digital Officer společnosti L’Oréal pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko. „Dobře si uvědomujeme, že spotřebitelé jsou stále uvědomělejší a jejich vztah ke značkám a jejich aktivitám se mění s důrazem na důvěru a autenticitu. Pro rady se obrací k odborníkům, ale zároveň se z nich samotných stávají tvůrci, kteří vytvářejí obsah na sociální sítě. Vedle doporučení hledají také různé způsoby zábavy, přičemž důležitou roli hrají specifika jednotlivých platforem, v poslední době zejména dynamické prostředí sítě TikTok. Abychom byli schopni na všechny tyto aspekty reagovat, bylo pro nás důležité centralizovat řízení na jedno místo a zvolit si partnera, který bude stavět nejen na zkušenostech spolupráce s influencery, ale také znalosti našich značek,“ dodává.

Objem influencerských aktivit se meziročně navyšuje, v roce 2023 značky z portfolia společnosti L’Oréal spolupracovaly se stovkami osobností z řad influencerů a celebrit v rámci více než 500 realizovaných kampaní. Plán na příští rok počítá s navýšením objemu kampaní o desítky %, čemuž odpovídá také meziroční navýšení plánovaných investic.

-stk-