Jak uvedla před rokem americká mediální společnost Arena Group, cílem je nabídnout divákům kolekci značek zaměřenou na aktivní životní styl. Programy tedy ocení zejména aktivní publikum, které má rádo dobrodružný život. „Už léta spotřebitelé důvěřují časopisu Men's Journal pro exkluzivní obsah zaměřený na životní styl a rady týkající se cestování, výbavy, outdooru, stylu, jídla a pití a dalšího,“ uvedl na konci loňského roku při akvizici těchto značek Ross Levinsohn, předseda představenstva a generální ředitel Arena Group.
„Tituly v rámci Adventure Network navíc dlouho znamenají dokonalost u vášnivých nadšenců v komunitách lyžování, surfování, cyklistiky a skateboardingu,“ doplnil Levinsohn. Pět nových programů společnosti Arena Group je pro české diváky k dispozici bezplatně ve dvou streamingových platformách – Plex a SportsTribal. Ve druhé zmíněné službě pak došlo ještě k drobným úpravám programové nabídky, které znamenají zejména odstranění tematických stanic MLB Channel a Reaction. Aplikace fungují na celé řadě zařízení.
-lukpol-