ADC Awards otevírá přihlášky, vyhlásí i Agenturu večera

středa, 3. ledna 2024, 10:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Soutěž ADC Czech Creative Awards začíná 3. ledna přijímat přihlášky. S novým ročníkem přichází i mnohé změny.

Zdroj: ADC

Zdroj: ADC

ADC Czech Creative Awards, soutěž kreativity v komerční komunikaci a designu, kterou pořádá český Art Directors Club, otevírá 3. ledna přihlášky svého nového ročníku. Přijímat je bude do 29. února. Slavnostní ceremoniál proběhne 16. května v Divadle Archa

Zároveň letos soutěž přichází i s mnohými novinkami, které se nesou v duchu nové klubové vize „Kreativita má cenu“. „V duchu této vize jsme pro letošní ročník upravili soutěžní kategorie a mnohem větší prostor dáváme pracím z oblasti designového myšlení, pro které vznikl samostatný soutěžní blok Design. ADC Awards tak chceme více otevřít nejen přihlašovatelům z řad reklamních agentur, ale i designovým studiím nebo jednotlivcům, kteří mají co dočinění s kreativitou jako takovou. Posláním soutěže zůstává oceňovat ty nejkreativnější práce a vyzdvihovat jejich hodnotu,“ popisuje  předseda ADC Miky Karas.

ADC Awards pro nadcházející ročník zavádí dvě porotyAdvertising Jury a Art Jury. V nově vzniklé Art Jury, která hodnotí kategorie Craft a Design, se objeví odborníci na design a vizuální umění. Celkem bude práce přihlášené do letošní ročníku hodnotit rekordních 23 porotců v čele se zahraničním předsedou. 

„Další novinkou 31. ročníku je osobní prezentace prací, které porota posune na shortlist v kategorii Campaign. Osobní prezentace dají přihlašovatelům větší prostor pro obhajobu své práce a zároveň budou otevřené veřejnosti. Od tohoto kroku si slibujeme, že takto dokážeme oslovit mladé kreativce i klienty, kteří dostanou jedinečnou možnost odhalit, proč a jak vznikaly nejkreativnější kampaně v daném roce,“ vysvětluje výkonná ředitelka klubu Jana Pokorná Valenčíková.

Soutěžní kategorie Campaign bude pro přihlašovatele cenově přístupnější a zároveň bude mít největší bodovou váhu v hodnocení Agentury večera, kterou ADC Awards budou nově vyhlašovat.

Do soutěže je možné přihlásit původní reklamní projekty za poslední rok, zveřejněné v období od 1. 1. 2023 do 31. 1. 2024. Veškeré informace o soutěži najdete na webu adcawards.cz. 

-stk-