Agentura Knowlimits koupila 20% podíl ve skupině Magnas
Knowlimits přichází po vstupu do PPC agentury Kofein s další akvizicí, získává menšinový podíl v agentuře Magnas.
Agenturní skupina Knowlimits získala 20% podíl v marketingové skupině Magnas s možností ho navýšit formou opce na 30 %. Podíly prodali Robert Renč a Martin Šafra, oba tak nyní drží shodně 30 %. Třetím partnerem Magnas je Petr Jelínek s podílem 20 %.
Marketingová skupina Magnas se skládá z několika firem specializovaných na vybrané služby komunikačního poradenství. Aktivity jsou rozdělené do vertikál Magnas Media (mediální a komunikační strategie a nákup médií), Magnas Performance (online marketing) a Magnas Creative (brandové a kreativní služby).
V roce 2022 skupina Magnas dosáhla obratu více než 100 milionů korun, v roce 2023 podle předběžných dat a informací majitelů obrat mírně rostl.
Skupina Knowlimits, kterou s Martinem Kurzweilem (10 %) vlastní Jan Vidím mladší (50 %) a Rudolf Mihle (40 %), vznikla v roce 2005 a dnes kromě Česka působí v řadě evropských států. Knowlimits zaměstnává více než 260 lidí a její obrat se pohybuje nad 3 miliardy Kč. Podle žebříčků Recma a COMvergence za rok 2022 je největší tuzemskou mediální agenturou. Knowlimits také nedávno vstoupila 30% podílem do PPC v agentury Kofein.
„Našim dlouhodobým záměrem je rozvíjet skupinu Knowlimits v oblasti marketingových, komunikačních a datových služeb. Ze spojení se skupinou Magnas očekáváme posílení vzájemného know-how na poli konzultací a realizací komunikačních strategií. Věříme, že toto partnerství nám umožní přinést klientům obou skupin ještě větší rozsah služeb a lepší výsledky klientských kampaní,“ říká k majetkovému vstupu Martin Kurzweil, člen představenstva skupiny Knowlimits.
Magnas působí na trhu od roku 2012, Performance divize od roku 2015 a divize Creative od roku 2017. Mezi významné klienty patří například CzechTourism, Uniqa pojišťovna, Central Group, Swiss Life Select, Pillow pojišťovna, Vysoká škola CEVRO, Dotykačka, Hlavní město Praha a další.
„Naší doménou jsou komunikační a mediální strategie od vývoje až po exekuci. Výrazně se soustředíme na efektivní kombinaci televizního a online plánování. Jsme silní na poli digitální reklamy a pro naše klienty zajišťujeme brandové performance i obsahové kampaně nejen v ČR a na Slovensku, ale i v mnoha dalších evropských zemích,“ uvedl Robert Renč, společník skupiny Magnas.
Managing partnerem je Robert Renč odpovědný nejen za celkové směřování a provoz, ale i za oblast rozvoje datových služeb, cross mediálního plánování a koordinaci kreativní divize v rámci struktury klientských služeb. Martin Šafra zodpovídá za digitální aktivity skupiny, dodavatelské vztahy a finance, Petr Jelínek má na starosti obchod, klientský servis a strategické plánování.
-mav-