Alza rozšiřuje benefity svého věrnostního programu AlzaPlus+. K dopravě zdarma nabídne od 22. ledna nově i 25% slevy na své privátní značky.
Alza nabízí celkem 18 vlastních značek s více než 6 000 unikátními položkami zboží. Mezi nimi figuruje káva AlzaCafé, mobilní příslušenství AlzaPower, domácí spotřebiče Siguro či po auto-moto doplňky Blackmont. V rámci první slevové akce jen pro členy AlzaPlus+, která probíhá od 22. do 28. ledna, bude možné pořídit tisíce těchto produktů se slevou 25 % prostřednictvím mobilní aplikace Alzy. V blízké budoucnosti přibudou i slevy na mnoha dalších značek.
Program AlzaPlus+ funguje od května roku 2022. Za 25 korun měsíčně při roční platbě získávají jeho členové doručení zdarma do AlzaBoxů, na pobočky a odběrná místa. Výhoda se přitom týká jakéhokoliv zboží a na opakované objednávky, klidně i několikrát denně. Cena nebo velikost zboží přitom nehrají roli. AlzaPlus+ platí na všechny objednávky od jedné koruny, od baterek až po rozměrné zásilky. Službu dnes využívají statisíce zákazníků.
„Chceme být zákazníkům zase o krok blíž. Víme, že cena za dopravu hraje při rozhodování o nákupu podstatnou roli. Podle průzkumu společnosti Boston Consulting Group mezi lety 2022 a 2023 je pro 92 % dotazovaných v Česku rychlé a pohodlné doručení důležité, nebo naprosto zásadní, a pro 99 % respondentů hraje důležitou roli cena, a to včetně doručení. Proto jsme pro členy AlzaPlus+ připravili slevové akce s doručením zdarma,” vysvětluje Petr Bena, místopředseda představenstva Alzy.
-stk-