V rámci výběrového řízení na komunikační agenturu si online supermarket Košík vybral WMC Grey, jež bude značce pomáhat s komunikací i tvorbou nového positioningu.
Košík chce letos posilovat svoji pozici vůči kamenným supermarketům, hypermarketům i onlinové konkurenci. Zároveň chce najít i novou identitu, která by ho nově definovala jako „jedničku na velké nákupy“ a lépe podtrhla všechny jeho silné stránky, jako je šíře sortimentu, nabídka kvalitních a dostupných potravin či rychlost doručení. Komunikovat chce online navíc nejen s Českem, ale také se zahraničím. Své služby totiž rozšíří v Bulharsku a na spadnutí je rozjezd na Slovensku. Již na konci jara by tak měl Košík promlouvat k zákazníkům ve 20 aglomeracích tří států.
„Stavíme mezinárodní lovebrand, který bude velice brzy mluvit k více než deseti milionům potenciálních zákazníků každý den. Kterého budou stovky tisíc domácností považovat za klíčového partnera, pomáhajícího zvládat každodenní povinnosti,“ zmiňuje marketingová ředitelka společnosti Klára Tanzerová a dodává: „I z toho důvodu jsme hledali agenturu, která se dokáže na věci podívat očima různých potřeb a cílových skupin, položí s námi základ empaticky komunikující značky a zároveň dokáže dobře prodat příležitosti, jež přináší.“
WMC Grey Košík přesvědčila především svou schopností porozumět potřebám zákazníka, ale i požadavkům komplikovaného byznysu online prodeje potravin. „Byznys Košíku je na jedné straně postavený na výkonu a maximální efektivitě, kterým musíme marketingové aktivity plně podřizovat. Na druhou stranu můžeme pracovat s dokonalou znalostí našeho zákazníka, rozumět do hloubky jeho emocím a motivacím a službu pro něj dlouhodobě měnit a zlepšovat,“ vysvětluje Klára Tanzerová. „A když to dokážeme spojit, pro zákazníka nebude mít naše služba konkurenci,“ doplňuje.
-stk-