Koupelny Syrový si na PR vybírá agenturu FYI Prague

neděle, 28. ledna 2024, 07:20 Aktuality, PR MediaGuru

Koupelny Syrový chtějí rozhýbat stagnující koupelnový trh, s PR jim pomůže FYI Prague. 

Matouš Syrový, CEO společnosti Koupelny Syrový, zdroj: Koupelny Syrový

Matouš Syrový, CEO společnosti Koupelny Syrový, zdroj: Koupelny Syrový

Společnost Koupelny Syrový, která se specializuje na realizaci koupelen na míru, zahájila spolupráci s PR agenturou FYI Prague. V rámci strategické komunikace se zaměří nejen na profilaci značky v médiích a dalších komunikačních kanálech, ale také na positioning produktů a klíčových zákaznických služeb. Komunikace bude stavět na prozákaznickém a osobním přístupu i tailor-made řešeních, kterými se značka odlišuje od zbytku koupelnového trhu.

Firma vstoupila v roce 2019 do nové éry pod vedením Matouše Syrového, který navázal na 30leté rodinné zkušenosti v byznysu a vsadil na prozákaznicky orientovaný přístup spolu s využíváním nejmodernějších trendů, komunikačních kanálů a technologií. Z východních Čech se tak postupně společnost rozrostla do dalších částí republiky, aktuálně provozuje již tři koupelnová studia a plánuje expanzi do metropole

Spolu s rozšiřováním působnosti a služeb přišla pro Koupelny Syrový také potřeba ucelenější strategické komunikace. S novou agenturou bude klíčové především etablování společnosti jako agilní rodinné firmy s velkým potenciálem růstu, její profilace v rámci celého segmentu koupelen i nastavení mediální komunikace, na kterou se zatím nezaměřovala.

„V regionech, kde působíme, se nám podařilo vybudovat silnou značku, navzdory krizi neustále rosteme a čeká nás další expanze. Spolu s tím chceme vrátit do oboru lidský přístup v kontextu moderních trendů práce se zákazníkem i komunikace. Potkali jsme se proto s mnoha agenturami, ale až u FYI Prague jsme vnímali největší soulad v našem customer centricity přístupu, který klade důraz na zákazníka, jeho nákupní zkušenost a potřeby,“ říká Matouš Syrový, CEO Koupelny Syrový.

Strategická komunikace se bude opírat i o CEO a tvář společnosti Matouše Syrového a zaměří se na jeho profilaci na profesních sítích a zapojení do veřejných debat v rámci trhu. Vsadí také na synergie jednotlivých komunikačních kanálů a sociálních sítí. Na Instagramu je značka největším českým koupelnovým účtem s více než 30 tisíci sledujícími a vysokým engagementem.

-stk-