Lesensky.cz si do portfolia připisuje čtyři nové klienty

pondělí, 22. ledna 2024, 06:45 Aktuality, PR MediaGuru

Agentura Lesensky.cz má čtyři nové klienty – Reichle &   De-Massari, Kalouda Sport Agency, La Domenica a Bibby Financial Services.

Zdroj: Lesensky.cz

Zdroj: Lesensky.cz

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz rozšiřuje klientské portfolio o čtveřici nových klientů z různých oblastí. Spolupráci v marketingu zahajuje s nezávislým švýcarským rodinným podnikem v oblasti informačních technologií Reichle & De-Massari a společností Kalouda Sport Agency, která se nově zaměřuje na sportovní a vzdělávací zážitky v jižním Španělsku. Klienty v oblasti PR doplňují brněnská restaurace La Domenica a společnost Bibby Financial Services.

Společnosti Reichle & De-Massari, která zaměstnává 1 600 pracovníků po celém světě, pomůže agentura navrhnout funkční a efektivní marketingovou strategii pro ČR. Sportovní a vzdělávací agentuře Kalouda Sport Agency kompletně zastřeší outsourcing všech marketingových potřeb včetně podpůrného marketingového servisu pro její klienty. Restauraci La Domenica pomůže agenturní tým s návrhem komunikační strategie i pořádáním eventů a factoringové společnosti Bibby Financial Services zaštítí media relations na českém a slovenském trhu.

„Různorodost našich klientů je nesmírně obohacující. Logicky nemůžeme pracovat pro konkurenty v jednotlivých segmentech, proto hledáme zajímavé partnery v nových oblastech a vzájemně se je snažíme propojovat,“ vysvětluje Roman Kučera, CEO agentury Lesensky.cz.

V roce 2024 také agentura Lesensky.cz rozšiřuje spolupráci s pěti dosavadními klienty. „Nejčastěji jde o navázání na naše úspěšné webové projekty, klientům tak pomáháme s následným plněním marketingových cílů prostřednictvím dalších kanálů. Jedná se především o přípravu kvalitního obsahu, výkonnostní online podporu či zastřešení komunikace na sociálních sítích,“ doplňuje Roman Kučera.

Po spuštění nového webu tak agentura Lesensky.cz připraví i nový B2B e-shop dodavateli technologií pro zpracování plechů a kovových materiálů VKR technologies. Společnosti Enbra, která působí v odvětví měřidel, vytápění a chlazení, pak vytvoří po české a slovenské také polskou verzi webu. Oběma klientům zároveň obstará marketingovou podporu na sociálních sítích a content marketing.

O sociální sítě a HR marketing se agentura nově postará společnosti Elegis, pro niž aktuálně dokončuje nový web. S českým výrobcem technologie pro měření vlhkosti v budovách Senzomatic poté zintenzivní PR aktivity směrem k médiím. A v neposlední řadě rozšíří agentura Lesensky.cz své aktivity v oblasti tvorby webů i u brněnské společnosti SAKO, pro kterou vytvoří kompletně nový web a zajistí aktualizaci vizuální identity v souladu s novou webovou prezentací značky.

-stk-