Nový reklamní spot na chytrý závěsný systém Reponio běží od 22. února na TV Prima, ČT 1 a na sociálních sítích. Jeho ústřední myšlenka poukazuje na fakt, že garáž je pro většinu Čechů temným místem nepořádku a „neřesti“, se kterými lze skoncovat.
Kreativy se ujala agentura Jinej Gang. 30sekundový spot vznikl pod režijním vedením Vojtěcha Kotka a v produkci Stink Films.
„Za kluky z Jinýho Gangu jsem šel na jisto, jejich práce se mi vždy líbila a já chtěl pro Reponio přesně jejich styl – vtipnou, údernou reklamu. Protože i náš závěsný úložný systém je taková hračka-skládačka, která je nejen praktická, ale může i bavit. Sdělení je v jejich podání absolutně výstižné: ať už máte v garáži jakýkoli ‚bordel‘ či harampádí, lze se jich rychle zbavit a nahradit organizovaným úložným prostorem,“ uvedl zakladatel firmy Reponio Tomáš Medřický.
Natáčení spotu v Jesenici u Prahy trvalo jeden den. Ve zkrácené 10sekundové verzi se video objeví také jako připomínka „sponzora pořadu“. Televizní kampaň poběží do 17. března.
Podle průzkumu společnosti Reponio se 70 procent Čechů za svoje úložné prostory, jako je garáž, sklep nebo komora, stydí. Dostatek volného místa jen v garážích postrádá víc než polovina jejich majitelů (53 %). Reklamní kampaň na chytrý závěsný systém proto ukazuje cestu k reorganizaci a modernizaci skladovacích prostor.
-mav-