Fullservisová agentura Marketup má za sebou rok, kdy její tržby poprvé překonaly hranici 300 milionů korun s meziročním růstem o 50 %, výše spravovaných rbozpočtů klientů překročila 600 milionů korun a velikost týmu dosáhla 70 lbidí. Přistoupila rovněž k úpravě organizační struktury, která má reflektovat aktuální potřeby trhu. Původně dva oddělené týmy – kreativa & produkce a social media & influencer marketing – se slučují do jednoho Creative & Social Media oddělení. Odpovědnost za řízení tohoto oddělení loni převzala Nicola Husníková, která v Marketupu působí od roku 2018 a Social Media tým vedla od roku 2019. Zároveň do týmu tři noví odborníci: Daniel Seman, Radoslav Sládek a Michal Kozelka.
Daniel Seman nastoupil na pozici Creative Directora. Vedle toho bude dočasně zastupovat roli šéfa Creative & Social Media oddělení po Nicole Husníkové, která v únoru odchází na mateřskou dovolenou. Během více než 10 let Daniel nasbíral zkušenosti jak v digitálních, tak kreativních agenturách, naposledy působil ve WMC Grey. Kreativní kampaně a obsah tvořil například pro Kofolu, Staropramen, Jameson, Birell, Ugo, Toyotu, Lexus, Datart, MOL, Nutellu, Kinder a řadu dalších značek.
Radoslav Sládek má v roli Art Directora v Marketupu na starosti umělecké, vizuální, kreativní vedení a idea making. Za téměř dvacetiletou praxi v reklamě pro české i zahraniční agentury získal celou řadu ocenění za kreativu i efektivitu navržených kampaní. Jako autor a umělec se podílel na celé řadě samostatných i společných výstav napříč Evropou v oboru malby, kresby a ilustrace. Do Marketup přichází z Czech Promotion.
Michal Kozelka zastává seniorní roli Idea makera & Copywritera. Své zkušenosti získal ve své více než dvacetileté praxi v reklamních agenturách jako Ogilvy, Leo Burnett, Mark BBDO i coby režisér v nahrávacích studiích. Jeho portfolio zahrnuje práci pro většinu významných značek a za svou práci získal řadu lokálních i mezinárodních ocenění. V Marketup doplnil kreativní tým jako idea maker pro new business i stávající kampaně.
-stk-