Zalando vyzývá módní značky k účasti v soutěži

středa, 7. února 2024, 06:50 Aktuality, Marketing MediaGuru

Zalando zve mezinárodní módní značky, aby se přihlásily do Zalando Visionary Award SS25 na kodaňském týdnu módy. 

Zdroj: Zalando

Zdroj: Zalando

Módní e-shop Zalando zve módní návrháře k přihlášení do Zalando Visionary Award pro sezónu SS25 na kodaňském týdnu módy. Přihlášky budou otevřeny 12. února 2024 a uzavřeny koncem května. Cílem soutěže je dát designérům a tvůrcům prostor k prezentaci vlastního závazku ke kreativitě a designu, inovací, pozitivního sociálního dopadu i pozitivních změn v oblasti módy.

„Prostřednictvím Zalando Visionary Award se snažíme pomyslně ukázat na ty, kteří pozitivně přispívají módnímu odvětví. Vždy mě inspiruje, jaké každý rok vidíme inovativní a progresivní návrhy. Ukazuje to, kolik je možné v odvětví dosáhnout pozitivních změn, a my jsme odhodláni tento vývoj díky této ceně podporovat,“ říká Lena Sophie Röper, ředitelka Designer & Luxury ve společnosti Zalando. 

Každý, kdo bude chtít získat cenu, musí prokázat, jakým způsobem ovlivňuje jeden nebo více následujících pilířů, a to nad rámec samotných požadavků kodaňského týdne módy: 

  • Kreativita a design: výrazná vizuální estetika odrážející identitu značky a její individualitu, kterou v život proměňuje nejen samotný design, ale i použité vzory nebo textilie; zároveň zvládá zachycovat a pracovat s duchem doby.
  • Sociální dopad: značka podporuje diverzitu, rovnost a inkluzi na všech úrovních své firmy, v reklamních kampaních i samotném sortimentu. Přispívá ke smysluplným diskusím – například o sociálních otázkách, prosazuje transparentnost nebo podporuje nejrůznější komunity.
  • Inovace: značka využívá a podporuje inovativní výrobní techniky k vytváření nadčasových kolekcí. Inovativní výrobní techniky mohou zahrnovat hledání nových materiálů, zavádění nových technik barvení a začlenění nejmodernější technologie představující budoucnost módy do jejich dodavatelského řetězce. 

Vítěze vybere mezinárodní porota složená z předních osobností módního odvětví, zástupců společnosti Zalando a představitelů kodaňského týdne módy. Vítězná značka se stane součástí programu nadcházející sezóny CPHFW SS25, která proběhne v srpnu 2024. Kromě samotné účasti získá vítěz i odměnu ve výši 50 tisíc eur a finanční podporu pro produkci přehlídky.

-stk-