ČT byla v únoru nesilnější, v prime-time Nova. Prima narostla večer
Stanice České televize zůstaly v únoru divácky nejsilnější v univerzální skupině 15+ v celodenním vysílání. V hlavním vysílacím čase je stále jedničkou skupina Nova. Skupina Prima v únoru meziročně nejvíce narostla v prime-time.
Stanice České televize se v únoru staly divácky nejsilnější ve skupině starší 15 let. Jejich souhrnný podíl představoval 29,71 %, což bylo o 1,6 procentního bodu méně než v únoru loňského roku.
V diváckých skupinách 15-54 a 18-69 zůstává nejsilnější skupina Nova. Zároveň ji patří nejvyšší podíl i v hlavním vysílacím čase ve všech klíčových diváckých kategoriích. Zde meziročně vylepšila podíly ve skupinách 15+ a 18-69.
Skupina Prima pak ze všech TV skupin meziročně nejvíce posílila v hlavním vysílacím čase napříč všemi diváckými skupinami. V rámci celého dne zároveň navýšila podíl ve skupině 15+.
Vedoucí trojice televizních skupin ale s výjimkou Primy v 15+ v celodenní sledovanosti ve srovnání s loňským únorem výsledky nevylepšila. V meziročním srovnání v denní sledovanosti nejvíce narostla Atmedia.
V mírném růstu pokračuje i Televize Seznam. Podíl skupiny Barrandov se meziročně snížil.
Podíl TV skupin (%), únor 2024, celý den
celý den | 15+ | změna vs. II/23 (pb.) | 15-54 | změna vs. II/23 (pb.) | 18-69 | změna vs. II/23 (pb.) |
ČT celkem | 29,71 | -1,58 | 26,13 | -0,62 | 27,79 | -1,45 |
FTV Prima | 28,10 | 0,56 | 23,42 | -0,18 | 25,88 | -0,28 |
Nova Group | 26,21 | -0,30 | 33,15 | -0,67 | 29,49 | 0,02 |
Atmedia | 5,75 | 0,89 | 5,60 | 0,80 | 6,23 | 0,89 |
Barrandov TS | 2,46 | -0,18 | 0,79 | -0,25 | 1,55 | -0,20 |
Televize Seznam | 1,46 | 0,16 | 1,28 | 0,18 | 1,63 | 0,23 |
Stanice O | 0,25 | -0,10 | 0,42 | -0,22 | 0,31 | -0,16 |
Podíl TV skupin (%), únor 2024, prime-time
prime-time | 15+ | změna vs. II/23 (pb.) | 15-54 | změna vs. II/23 (pb.) | 18-69 | změna vs. II/23 (pb.) |
Nova Group | 30,01 | 0,24 | 36,36 | -0,43 | 32,86 | 0,23 |
FTV Prima | 28,55 | 1,71 | 24,26 | 0,71 | 26,87 | 1,55 |
ČT celkem | 28,16 | -3,31 | 24,99 | -2,32 | 26,49 | -3,42 |
Atmedia | 4,67 | 0,67 | 4,83 | 0,98 | 4,95 | 0,67 |
Barrandov TS | 2,12 | -0,16 | 0,66 | -0,23 | 1,27 | -0,17 |
Televize Seznam | 1,42 | 0,14 | 1,27 | 0,15 | 1,50 | 0,11 |
Stanice O | 0,23 | -0,02 | 0,30 | 0,00 | 0,27 | -0,05 |
Únor pro ČT sport a TV Prima
Z jednotlivých TV stanic v letošním únoru ve srovnání s únorem loňského roku nejvíce narostla stanice ČT sport (vysílání biatlonového i cyklokrosařského MS). Její podíl se v únoru dostal na 4,01 % (15+, meziročně +0,7 pb.). Druhou nejvíce rostoucí byl hlavní kanál TV Prima (+0,59 pb. na 12,25 %).
Pořadem měsíce Smysl pro tumor
Nejsledovanějším únorovým pořadem byl závěrečný díl seriálu Smysl pro tumor (ČT1), který sledovalo 1,38 mil. diváků (15+). Následovala soutěž Peče celá země (ČT1) - díl vysílaný 17. února, který rovněž sledovalo 1,38 mil. diváků. Třetím nejsledovanějším únorovým pořadem byly „narozeninové" Televizní noviny (TV Nova), vysílané 4. února. Sledovalo je 1,3 mil. diváků (15+). Všechna data pocházejí z oficiálního měření ATO-Nielsen.
-mav-