GroupM uvedla nový systém kontextové reklamy

středa, 27. března 2024, 13:20 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Skupina GroupM uvedla na český trh systém kontextové reklamy VOX AI-Vision Platform.

Ukázka formátu kontextové reklamy, zdroj: GroupM

Ukázka formátu kontextové reklamy, zdroj: GroupM

Skupina GroupM uvedla na český trh systém kontextové reklamy VOX AI-Vision Platform. Ten zakomponovává dynamickou in-image reklamu (reklamu umístěnou v ilustračních obrázcích) do přirozeného obsahu.

„Jde o řešení, které umožňuje přesnější cílení, které není omezené na předem nastavované kategorie, ale pracuje se skutečným kontextem stránky. Technologie bez cookies navíc nevyužívá osobní data. To je bezpečnější pro uživatele a také přináší nové příležitosti inzerentům a vydavatelům, jak rozšířit své potenciální publikum," uvádí Adam Iwiński, generální ředitel společnosti Hybrid Europe.

Formát už využili klienti Mol a Royal Canin. Příležitost představuje tento formát i pro publishery, ilustrační obrázky v článcích se pro ně stávají novým reklamním streamem. 

VOX je systém založený na umělé inteligenci a rozpoznávání obsahu. Skenuje veškerý online obsah (vizuály, video, text i audio) a kontroluje, že jsou detaily včetně tonality obsahu v souladu s požadavky kampaně. Dynamické formáty in-image reklam zobrazené na obrázcích jsou zařazeny do přesně vybraných redakčních článků. Vzhledem k pokročilému kontextovému cílení je tato reklamní technologie připravená na éru bez cookies

„Zaměření technologie na kvalitu obsahu znamená, že použitím VOX In-Image podporujeme kvalitní lokální vydavatele, přinášíme jim nový reklamní prostor včetně nástroje pro jeho monetizaci a podporuje tak lokální žurnalistiku,“ uvedl Filip Hromek, Ads Activation & Media Solutions Managing Director společnosti GroupM Nexus.

„V přípravách na budoucnost bez cookies věříme v sílu kontextového cílení a hledáme co nejkvalitnější, zobrazitelné imprese. Obecný trend poklesu pozornosti uživatelů ale vnímáme. I proto jsme se rozhodli využít jedni z prvních na českém trhu Vox jako jedno z našich řešení. Stáváme se díky tomuto formátu součástí každodenního výběru obsahu našich zákazníků,” říká Katarzyna Wojewódzka-Downar, Brand Communication & Digital Marketing Manager Royal Canin.

Ukázka využití dynamické in-image reklamy, zdroj: GroupM

Ukázka využití dynamické in-image reklamy, zdroj: GroupM

-mav-