Na pozici Head of Marketing ve společnosti Provident Financial od března přichází Vladimíra Vagenknecht, která ve společnosti působí již od roku 2018. V čele marketingu bude se svým týmem pracovat zejména na redesignu vlajkového produktu i nové segmentaci zákazníků.
„V letošním roce je naším cílem implementovat novou segmentaci zákazníků a připravit jednoduchou a transparentní produktovou nabídku, která bude přesně odpovídat jejím potřebám,“ uvádí Vladimíra Vagenknecht k plánům na letošní rok.
Do Provident Financial nastoupila Vladimíra Vagenknecht před šesti lety se zkušenostmi z finančního sektoru například ve společnosti ING, kde se podílela na zavedení plně onlinového investování do podílových fondů nebo vybudování modelové banky v Madridu. Na pozici Head of Brand and Marketing communication, na které v Providentu působila doposud, se zasadila o vybudování nové komunikační platformy a spolupráce s ambasadorem Martinem Písaříkem.
Vystudovala ekonomiku na Vysoké škole ekonomické v Praze.
-stk-