Brašnářství Tlustý se nově zaměřuje i na B2B segment

středa, 10. dubna 2024, 11:00 Aktuality, Marketing MediaGuru

Brašnářství Tlustý se svou nabídkou nově věnuje i firemním zákazníkům. Za loňský rok se mu tržby zvýšily meziročně o 37 %. 

Mobilní dílna od Brašnářství Tlustý na eventech, zdroj: Brašnářství Tlustý

Mobilní dílna od Brašnářství Tlustý na eventech, zdroj: Brašnářství Tlustý

Brašnářství Tlustý loni meziročně zvýšilo tržby o 37 %. Stojí za tím nový obchodně-marketingový tým, nová strategie, revitalizace online kanálů, aktualizace sortimentů i zaměření se na B2B segment.

Společnosti se loni podařilo navázat spolupráce s řadou firem včetně Škoda Auto, Preciosa, Samsung, Mileta nebo Zážitky.cz. „Firmy u nás poptávají nejen výrobky z kůže například jako firemní dárky, ale také třeba komponenty ke speciálním produktům, výrobky pro eventy nebo doplňky k prémiovým modelům. Mezi českými výrobci máme unikátní pozici, takže pokud firmy poptávají českého dodavatele na cokoliv spojeného s kůží, jsme jejich lidé. Heslo ‚Když kůži, tak od Tlustého‘, tedy nyní platí nejen pro B2C, ale i B2B segment,“ říká majitel a ředitel firmy Ivan Petrův. Za loňský rok se zakázky pro firemní klientelu podílely asi na 15 % tržeb společnosti.

„Firem, které prodávají kožené výrobky nebo se zaměřují na práci s kůží, je samozřejmě v Česku více, naše je ale jediná, která disponuje celou skladbou profesí potřebnou pro návrh specializovaných výrobků z kůže: od designu a konstrukce přes technologie a výrobu až po zajištění výroby interně i externě,“ popisuje Ivan Petrův. Pro nadcházející období je jedním z hlavních cílů společnosti dokončit své ozdravení a dosáhnout obratu 45 milionů korun s meziročním růstem minimálně +20 %.

Ivan Petrův věří, že jeho firmě pomůže mimo jiné i současný trend, kdy se mnoho společností při hledání dodavatelů a partnerů obrací na lokální trh. I proto Brašnářství Tlustý připravilo nabídku různých výrobků a služeb pro firmy, kterou mimo jiné odprezentuje již 24. dubna na Event Festu. Do této nabídky spadá vedle portfolia kožedělných výrobků, propagačních a reklamních předmětů či dárků z kůže pro zaměstnance, VIP klienty nebo obchodní partnery také například mobilní dílny – koncept pro různé eventy, konference, setkání s klienty nebo zaměstnanci a další příležitosti. 

„Pro někoho může být až překvapivé, že v současné době, kdy jsou nejrůznější firemní eventy protkané moderními technologiemi typu virtuální realita, mezi pořadateli i účastníky těchto akcí výborně rezonují dílny, které zájemcům zprostředkují kontakt s tradičním řemeslem. Naše dílna tak například byla součástí akce společnosti Škoda Auto při příležitosti odhalení nového Superbu,“ dodává Petrův.

 -stk-