Do vedení FLO nastupuje Špryňar, Girgle, Lehoučka a Rek

středa, 17. dubna 2024, 13:10 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Konzultační skupina FLO rozšiřuje své vedení, do které přišli Pavel Špryňar, Michal Girgle, Jaroslav Lehoučka a Adam Rek. 

Nové tváře managementu skupiny FLO (zleva): Michal Girgle, Jaroslav Lehoučka, Pavel Špryňar a Adam Rek, zdroj: FLO

Nové tváře managementu skupiny FLO (zleva): Michal Girgle, Jaroslav Lehoučka, Pavel Špryňar a Adam Rek, zdroj: FLO

Digitální konzultační skupina FLO rozšířila řady svého managementu – šéfem strategie se stává Pavel Špryňar z Deloitte Digital, datový tým povede spolu s Jaromírem Bartákem Michal Girgle z Rohlíku, na pozici CFO nastupuje Jaroslav Lehoučka ze STRV a komunikaci nově vede Adam Rek z Nano Energies. Cílem rozšířeného vedení je podpořit ambici vybudovat globální konzultační skupinu.

Na nově zřízenou pozici Chief Strategy Officer nastupuje Pavel Špryňar, který téměř dvanáct let působil v Deloitte, naposledy jako ředitel Deloitte Digital. „Naším cílem je, abychom se – v kombinaci se seniorním týmem a pozitivní kulturou – stali vyhledávaným partnerem pro firmy, které řeší příležitosti spojené s růstem a digitální transformací. Soustředíme se na inovační consulting a zapojení AI do vylepšování zákaznické zkušenosti a efektivity společností,“ komentuje Špryňar, jenž se chce ve svém novém působišti zaměřit na strategické směřování skupiny včetně budoucích akvizic, dodávky digitálních služeb klíčovým zákazníkům v regionu EMEA a zastřeší konzultační tým.

Na přelomu roku doplnil management na pozici Data Consulting Director Michal Girgle, který se spolu s Jaromírem Bartákem stará o datový tým FLO a o rozvoj nových datových služeb. Poslední dva roky řídil vývoj reklamních a datových služeb pro skupinu Rohlík Group nabízených partnerům v pěti zemích, předtím strávil tři a půl roku na pozici Chief Data Officer v Moneta Money Bank a přes devět let v O2.

Jako finanční ředitel nově nastoupil Jaroslav Lehoučka, jenž osm let spravoval nejen finance, ale zároveň se podílel na celofiremním řízení technologické společnosti STRV, která expandovala na zahraniční trhy, především do USA, odkud pochází většina jejích zákazníků. 

Součástí změn je i Adam Rek, který ve FLO nově řídí komunikaci jako Head of Marketing. V uplynulých třech letech zajišťoval komunikaci energetické skupiny Nano Energies napříč regionem CEE, předtím působil téměř šest let v týmu investiční skupiny Rockaway Jakuba Havrlanta. 

„Chceme budovat globální digitální konzultační firmu a posílení leadershipus příchodem Pavla, Michala, Jardy a Adama tuto misi výrazně akceleruje. Plánujeme rozšiřování portfolia projektů a strategických spoluprací v Evropě a v Austrálii a zvažujeme i další regiony, jako jsou Spojené státy. V plánu máme strategické akvizice a investice, mimo jiné i v oblasti AI,“ přibližuje CEO skupiny FLO Andrej Hájek. 

-stk-