Martin a Pavel Foltýnovi koncentrují mediální aktivity pod CarTrax Media

středa, 24. dubna 2024, 10:10 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Vydavatelé magazínových webů a tvůrci podcastů Martin a Pavel Foltýnovi koncentrují své mediální aktivity pod značku CarTrax Media.

Pavel a Martin Foltýnovi, zdroj: CarTrax Media

Pavel a Martin Foltýnovi, zdroj: CarTrax Media

Martin a Pavel Foltýnovi zastřešují od května 2024 své mediální projekty pod značku CarTrax Media. CarTrax Media tak nyní zahrnuje veškeré jejich mediální aktivity, kterými je nejen vydávání magazínových webů Life24.cz, CestyAvylety.cz a TestyOjetin.cz, ale také tvorba rozhovorového podcastu 30 Minut Lajfu a platformy 3 Minuty Lajfu pro automatizovanou transkripci článků, PR textů a tiskových zpráv do audioformátu a jejich následné umisťování na podcastové platformy.

„S cross návštěvností přibližně jeden milion reálných uživatelů měsíčně jsme potřebovali naším obchodním partnerům nabídnout ucelenou platformu, v rámci které budou moci efektivně rozdělovat svoje reklamní rozpočty s jasným cílením na relevantní auditorium,“ říká Pavel Foltýn, který se v CarTrax Media specializuje na tvorbu obsahu a speciálních PR projektů pro klienty. 

Podle Martina Foltýna, který má v CarTrax Media na starosti rozvoj a nové technologie, se začíná projevovat příklon konzumentů obsahu k jeho audiovizuální formě. „Naše podcasty patří do třicítky těch nejposlouchanějších, což je pro případné komerční spolupráce skvělá výchozí pozice,“ říká Martin Foltýn, který očekává, že v blízké budoucnosti budou mít podcasty v mediálním prostoru silnější pozici, než mají dnes.

Alespoň jednu z platforem, které jsou nyní seskupeny pod značkou CarTrax Media, využily nebo využívají např. společnosti Peugeot ČR, Beninca CS, Cebia, Shell ČR, Subaru ČR, Kooperativa, Volvo ČR, Grand Optical, Louda Auto a další.

V podcastu 30 Minut Lajfu byli hosty například Petr Janda, Dominik Hašek, Josef Maršálek, Martin Pajer, Barbora Holická, Alex Röhrich, Václav Fischer, Radim Pařík nebo třeba Timothy Young.

Jednotlivé mediální platformy vydavatelství CarTrax Media zastupuje mediální zastupitelství Impression Media, ale vydavatelství aktuálně buduje i vlastní obchodní oddělení pro realizaci přímých prodejů.

-mav-