Nové kolo studentské soutěže OMD Creative Challenge, kterou pravidelně pořádá mediální agentura OMD Czech, tentokrát umožní soutěžícím vyzkoušet si práci na reálném zadání od české kosmetické značky Astrid společnosti Sarantis.
Výzvou pro soutěžící bude vymyslet kampaň pro uvedení nové řady Astrid Hydro X Cell, jež se zaměřuje na ženy ve věku od 18 do 35 let. Cílem je komunikací oslovit především mladé ženy z Gen Z, a omladit tak celkové vnímání značku.
Odevzdání prezentací je možné do 10. května. Práce budou posuzovány odbornou porotou složenou z Marka Miláčka (OMD), Kristýny Kroftové (OMD), Adama Duška (FUSE) a Miroslavy Moravcové (Sarantis). Vyhlášení vítězů se bude konat 22. května.
Více informací o soutěži naleznete zde.
-stk-