Publicis Groupe spojuje všechny své stratégy do jediného týmu. Jeden tým tak pokryje komplexní expertízu pro plánování kampaní. Cílem je integrovaně řešit všechny marketingové disciplíny.
V Publicis Groupe doteď působily dva strategické týmy; jeden v její komunikační a druhý v mediální divizi. Ty fungovaly odděleně.
V čele spojeného týmu stojí Tomáš Preněk, dosavadní Head of Strategy komunikační divize. Vedle něj tým tvoří stratégové s různou specializací. Společně tak pokrývají kompletní spektrum expertíz od analytiky a data science, přes digitální strategii, kanálovou strategii, PR, brand planning až po mediální strategii a datovou analytiku.
Celý tým se zároveň i nadále věnuje rozvoji dlouhodobých strategických projektů, jako je využívání umělé inteligence, behaviorální ekonomie i crossmediální plánování.
Aktuálně má strategické oddělení sedm členů, kromě Preňka jsou v něm také Fola Wiliams, Madhura Mukherjee, Jan Babický, Karolína Trávníčková, Nela Špechtnerová a Veronika Kazimírská. Výhledově by se pak měl rozšířit o další tři stratégy.
„Poslední dva roky jsme směřovali právě k tomuto spojení. V kontextu reálného fungování brand manažerů a marketérů dává smysl řešit vše integrovaně a naše služby tomu dlouhodobě odpovídají. Zbývalo udělat finální krok, tedy zastřešit jejich plánování,“ říká Tomáš Preněk, Head of Strategy skupiny Publicis Groupe.
-mav-