Advisio přebírá výkonnostní marketing Plzeňského Prazdroje
Plzeňský Prazdroj se kromě brandové komunikace chce nyní více věnovat i výkonnostnímu marketingu.
Ostravská digitální agentura Advisio se nově stará o optimalizaci webů i reklamní kampaně Plzeňského Prazdroje. Značka se kromě brandové komunikace chce nyní více věnovat i výkonnostnímu marketingu.
Cílem spolupráce je maximalizovat návštěvnost prohlídkových tras v Plzni, Nošovicích a Velkých Popovicích a posílit online prodej merchandisingu klíčových značek, jako je Pilsner Urquell, Radegast, Kozel, Gambrinus a Birell na e-shopu klienta. Dalším úkolem je zvýšit povědomí Plzeňanů o restauraci Na Spilce.
,,Jako první krok je nezbytné sjednotit a optimalizovat webové stránky z hlediska analytiky a SEO a připravit reklamní systémy na více výkonnostní model," uvádí Adam Novák, Key Account Manager, Advisio. K dosažení těchto cílů bude zapojeno několik specialistů na PPC, SEO, datové analýzy a Meta Ads.
Podle vedoucího destinačního marketingu Šimona Luňáka hledal Plzeňský Prazdroj partnera, který pomůže nastartovat výkonnostní digitál pro komunikaci prohlídkových tras, e-shopu s merchem, eventů v Prazdroji a dalších služeb, které pivovary nabízí. ,,Advisio nás přesvědčilo hlavně svými nápady a komplexností řešení problémů, se kterými již během tendru přišli. Stojí za spoustou velkých značek a přesvědčila nás také jejich průměrná délka spolupráce s klienty, která je kolem pěti let,” uvedl Šimon Luňák.
Advisio plánuje nastavit měření na základě best practice pro rok 2024 a sjednotit je napříč weby. ,,Propojíme měřicí kódy reklamních systémů s weby klienta, abychom v kampaních mohli pracovat s reálnými daty. Ve finále napojíme také naše řešení server-side taggingu DataPlus pro zvýšení přesnosti měření konverzí na jednotlivých kanálech,” uzavírá Adam Novák.
-mav-