Dara Rolins přezpívala pro Korunní píseň „Čo o mne vieš“

středa, 8. května 2024, 10:25 Aktuality, Reklama, Marketing MediaGuru

Korunní uvádí na trh funkční ochucenou minerální vodu v plechovce. Podporuje ji remake písně „Čo o mne vieš“. 

Klíčový vizuál k podpoře novinky funkční minerální vody Korunní v plechovce, zdroj: Korunní / Kofola

Klíčový vizuál k podpoře novinky funkční minerální vody Korunní v plechovce, zdroj: Korunní / Kofola

Minerální voda Korunní z portfolia společnosti Kofola přináší na trh novinku – funkční ochucenou minerální vodu v plechovce. Na její podporu natočila se zpěvačkou Darou Rolins remake skladby „Čo o mne vieš“. 

Pod heslem „Napiješ – Nabiješ“ představuje novou funkční vodu Dara Rolins ve videoklipu. „Dara zosobňuje vše, co jsme v nové Korunní funkční chtěli zachytit – živelnost, vitalitu a svěžest. A tyto ingredience jsme nalili i do našeho společného klipu,“ vysvětluje Katarína Pereszlényiová, manažerka značky Korunní.

Videoklip se natáčel dva dny v únoru ve funkcionalistických prostorách Volmanovy vily v Čelákovicích u Prahy. Kromě Dary Rolins vystupuje ve videoklipu taneční skupina Dara Force složená z tanečnic, které zpěvačku doprovázejí při koncertních vystoupeních. Fotografie ke kampani vznikly v průběhu natáčení klipu, vytvořil je  fotograf Lukáš Kimlička

Ochucené funkční minerální vody mají nízký obsah cukrů (2 g na 100 ml) a neobsahují umělá sladidla, barviva ani konzervanty. Korunní je nabídne v třetinkové plechovce ve třech příchutích. Citrus mix obsahuje kofein, Granátové jablko je doplněné o železo a Malina a yuzu o vitamin D3 a zinek. Všechny varianty jsou obohacené i o vitamíny skupiny B.

Za podobou plechovek stojí agentura Heels Make Deals, která navrhla i redesign celého portfolia značky Korunní. Design plechovek klade důraz na funkční látky, které jsou jádrem produktů. Cílem bylo na první pohled komunikovat zdravou, neslazenou minerální vodu s funkčními benefity a jasně se vymezit od vizuality sladkých energetických nápojů. 

Novinku uvádí Korunní ve třech variantách, zdroj: Korunní / Kofola.

Novinku uvádí Korunní ve třech variantách, zdroj: Korunní / Kofola.

Kampaň na podporu novinky zahájila 3. května. Objeví se v televizi, outdooru, na internetu a sociálních sítích

Pod kampaní je podepsána agentura Momentum. Režie se ujalo duo Novák & Nguyen. O PR se stará AC&C Public Relations

-stk-