Do marketingu Sencoru přichází Hubatka a Machovská

čtvrtek, 16. května 2024, 10:25 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Do čela marketingu značky Sencor nastupuje Ondřej Hubatka, digitální marketing povede Tereza Machovská. 

Ondřej Hubatka a Tereza Machovská, zdroj: Sencor

Ondřej Hubatka a Tereza Machovská, zdroj: Sencor

Marketingový tým značky domácích spotřebičů a spotřební elektroniky Sencor se rozšířil o dvě tváře. Na pozici Head of Marketing s odpovědností za komunikaci značky s přesahem na další trhy nastoupil Ondřej Hubatka. Jako Head of Digital Marketing nově působí Tereza Machovská, jež vede výkonnostní a brandové online kampaně v regionu CEE a dalších oblastech.

Ondřej Hubatka do Sencoru přišel z role šéfa marketingu ve společnosti Scott.Weber. Předtím pracoval v agentuře Insighters, z toho pět let jako managing partner. V nové roli zodpovídá za komunikaci značky prostřednictvím PR, sociálních sítí, instore komunikace a spolupráce s významnými partnery. Má přesah do brandové strategie a podílí se na tvorbě marketingové strategie. Zároveň je součástí týmu zodpovídající za implementaci nového komunikačního konceptu na zahraniční trhy, kde značka Sencor působí.

Tereza Machovská před nástupem do Sencoru řídila dva roky digitální marketingový tým e-shopu značky Samsung, předtím dva roky působila v jako vedoucí online marketingu a PR obchodního řetězce Globus v České republice. Od nového roku zodpovídá za růst prodejů prostřednictvím výkonnostních digitálních kampaní a brandovou digitální presenci. Z pozice Head of Digital přímo řídí kampaně a online komunikaci v České republice, na Slovensku, v Maďarsku a Polsku. Zároveň je členem týmu, který garantuje efektivitu a růst online prodejů a značky v dalších světových regionech.

„Jejich mise je nám výrazně pomoci se záměrem posílit brandovou komunikaci při současném navyšování prodejů. Abychom dlouhodobě navyšovali tržní podíl, musí Sencor ukotvit jako kvalitní moderní značku,“ říká David Beneš, ředitel značky Sencor, a dodává: „Rok 2024 je pro nás mimořádně důležitý. Spustili jsme novou kampaň, která reprezentuje novou vizuální a komunikační identitu, zároveň rozšiřujeme naše produktové portfolio o prémiové výrobky s nadstandardními benefity a zárukami.“

Sencor je v Česku dvojka z pohledu množství prodaných spotřebičů a na 4. místě z hlediska podílu na trhu, zároveň každoročně roste. Značka působí ve více než 48 státech světa.

-stk-.