Kampaň Fofrtaška pro Kaufland je na shortlistu Festival of Media

středa, 15. května 2024, 10:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Mezinárodní soutěž mediální kreativity Festival of Media zveřejnila shortlistované práce. Česko v užších nominacích zastupuje kampaň Fofrtaška 2.0.

Z kampaně Fofrtaška 2.0, zdroj: Kaufland

Z kampaně Fofrtaška 2.0, zdroj: Kaufland

Kampaň Fofrtaška 2.0, kterou loni připravily agentury Fuse, DDB FTW a OMD pro klienta Kaufland, je jako jediná z Česka na shortlistu mezinárodní globální soutěže Festival of Media. Ta každoročně oceňuje nejlepší počiny v oblasti mediální kreativity a plánování.

Fofrtaška se dostala na shortlist hned ve dvou kategoriích: Nejlepší komunikační strategie a Nejlepší virální kampaň. V prvně jmenované je na shortlistu celkem deset prací, ve druhé zmíněné jde o šest prací. Vítězové budou vyhlášeni 6. června.

Zdroj: Kaufland

Kampaní Fofrtaška 2.0 oznámila společnost Kaufland Česká republika pokračování své spolupráce s esportovým týmem Sinners. Limitovaná edice nákupní tašky na kolečkách byla inspirována nevěrnějšími zákazníky tohoto obchodního řetězce – seniory, oslovit a zaujmout pak měla zejména mladší cílovou skupinu. Fanouškům a hráčům proto nabídla např. i panel na solární záření určený k nabíjení herního gearu nebo telefonu.

Kampaň Fofrtaška uspěla už loni i na největší reklamní soutěži Cannes Lions, kde získala bronzového lva.

Na shortlistu globálních cen Festival of Media mají celkově nejvíce nominací agentury EssenceMediacom (58) a PHD (57).

-mav-