Zapomeňte na pojištění, jak jej znáte, tohle je pojištění, jak jej potřebujete. To je myšlenka nové kampaně pojišťovny Kooperativa. Prostřednictvím nabídky asistenčních služeb ukazuje, že starosti svých klientů „bere za své vlastní“. Kampaň zdůrazňuje, že nejde jen o pojištění, ale hlavně o péči.
„Průšvihy přichází vždy zcela nečekaně. Zaskočeni situací pak často požádáte o pomoc někoho, kdo ze smolného dne zvládne udělat tu nejhorší noční můru. Vtáhne vás do chaosu vlastní domácnosti nebo z vás udělá doplněk svého přerostlého mazlíčka. Zkrátka vás dostane z bláta do louže." vysvětluje koncept Jiří Langpaul, kreativní ředitel WeAreGinger.
„Vaše starosti si bereme na starost! To není jen nový příslib, je to nová realita. Život občas pěkně fauluje a dříve nebo později se pojištění hodí každému. S Kooperativou ale máte jistotu, že budete připraveni takový nečestný zákrok zvládnout a vrátit se zase zpátky do hry. Sežene nesehnatelného instalatéra, pomůže s náhradním ubytováním při potopě od sousedů nebo vyšle technika, který dorazí k nepojízdnému autu do 45 minut,“ říká Jindřich Skrip, ředitel marketingu Kooperativy.
Strategii i koncept opět vytvořilo kreativní studio WeAreGinger a 14 samostatných TV spotů, které budou postupně nasazovány, vznikly ve spolupráci s Dawson Productions. Média naplánovala a nakoupila PHD.
Credits
- klient: Kooperativa
- marketingový ředitel: Jindřich Skrip
- Head of Marcom: Daniel Časar
- brand manažeři: Jiřina Krbcová, Lenka Hrůzová
- kreativní agentura: WeAreGinger
- kreativní ředitel: Jiří Langpaul
- copywriter: Karolína Gattermayerová, Diana Formanová, Petr Voborský
- art director: Jiří Langpaul
- project manager: Simona Holinka
- produkce: Dawson Productions
- ředitel: Calle Astrand
- DoP: Martin Matiášek
- executive producer: Vlasta Kristl
- line producer: Barbora Šonková
- edit: Filip Malásek
- mediální agentura: PHD
-mav-