Společnost Maspex v rámci svého CSR projektu vytvořila pod hlavičkou značky Kubík novou aplikaci CykloKubík. Ta mapuje cyklotrasy v České republice a na Slovensku vhodné pro rodiny s dětmi. Na přípravě projektu se podílela CAN.Agency.
V současné chvíli mapa v aplikaci, jež je dostupná pro operační systém iOS i Android, pokrývá stovku česko-slovenských cyklostezek, cílem je zmapovat každý kilometr vhodný pro vyjížďky s dětmi. „Chceme děti motivovat k pohybu a pobytu v přírodě od útlého věku. Skvělou spoluprací s CAN.Agency se nám podařilo odstranit jednu z největších překážek, kterou musí rodiče řešit: organizaci výletu a výběr vhodné a hlavně bezpečné trasy," říká o projektu brand marketing manager Maspexu Jana Lindišová.
Každá trasa je ověřená, nafocená a popsaná reálným člověkem, který zároveň do cyklo mapy zanáší informace o atrakcích v okolí. Rodina si tak může naplánovat přestávky u dětských hřišť, koupališť, památek nebo dalších atrakcí, a to včetně občerstvení. Trasy si kromě lokality lze filtrovat i podle náročnosti, vzdálenosti nebo typu povrchu, po kterém dítě zvládá bezpečně jezdit. Všechny výlety v aplikaci jsou naplánovány tak, aby obsahovaly co nejmenší počet přejezdů po silnicích.
Na bezpečnost je zaměřená i webová stránka projektu CykloKubik.cz, na které se děti i rodiče dočtou praktické informace o tom, jak pečovat o svá kola, jak se správně chovat v provozu, nebo třeba jak vybrat správné vybavení pro začínající cyklisty.
Společně s mobilní aplikací a webem se rozbíhá i kampaň produktu Kubík, která poběží v televizi a na internetu. Během letní sezóny se CykloKubík objeví na seriálu cyklistických závodů L´Etape by Tour de France a dalších outdoorových akcích, zaměřených na volný čas rodin s dětmi.
Cílem projektu je vybudovat dlouhodobě udržitelnou platformu, do které bude moct veřejnost přidávat svoje oblíbené trasy. Komunitou přidávané stezky budou před publikací podléhat kontrole reálného člověka, aby odpovídaly kýžené kvalitě.
-stk-