Pivovar Bernard připravil pro letní sezónu novou grafiku

čtvrtek, 30. května 2024, 17:25 Aktuality, Marketing MediaGuru

Letní grafika navazuje na ovocná nealko piva značky, objeví se v různých komunikačních kanálech.

Zdroj: Bernard

Zdroj: Bernard

Rodinný pivovar Bernard vstupuje do letošní letní sezóny s novým designem od grafičky Juliány Sedlákové. Objeví se mimo jiné i na nové sklenici určené pro nealkoholická piva s ovocnou příchutí.

Zadání bylo na odlišnou a svěží grafiku, která by navazovala na pestrost nealko piv Bernard s ovocnými příchutěmi. „Zkusila jsem výtvarně vyjádřit atmosféru ovocných chutí v zářivé paletě barev, v minimalistickém současném designu s nádechem retra. Kromě ovoce jsem zapojila prvky našeho pivovaru jako je patentní láhev, rozhledna na pivovarském komíně či návštěvnické centrum. Chtěla jsem do toho dát trochu punku,“ popsala Juliána Sedláková.

Zdroj: Bernard

Zdroj: Bernard

Sklenici pro ovocná nealko piva o objemu 0,5 a 0,3 litru s novou grafikou pivovar distribuuje do českých restaurací a hospod s čepovaným nealkoholickým pivem Bernard. Sklenice je ale možné si pořídit i domů, jsou k dostání ve značkových prodejnách pivovaru a také v e-shopu.

Nová grafika Rodinného pivovaru Bernard se objeví také např. na reklamních plachtách, billboardech, kamionech a dalších reklamních materiálech.

-mav