Publicis Groupe CEE uvádí na trh nástroj The Vault

úterý, 14. května 2024, 00:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Publicis Groupe v regionu spouští AI nástroj pro optimalizaci mediálního plánování The Vault. 

Zdroj: Publicis Groupe

Zdroj: Publicis Groupe

Publicis Groupe Central & Eastern Europe (CEE) oznamuje spuštění AI nástroje pro optimalizaci mediálního plánování The Vault. Nástroj využívá  ekonometrické modely a algoritmy umělé inteligence, které mají  umožnit efektivněji alokovat marketingový rozpočet, a tím maximalizovat návratnost investic pro dosažení lepších obchodních výsledků.

The Vault pracuje s lokálními ekonometrickými daty z jednotlivých trhů regionu a je tak vytvořen na míru zemím střední a východní Evropy

„The Vault přináší jednotný přístup značkám z různých odvětví a napříč všemi trhy střední a východní Evropy, a to i pro menší trhy, které nemají vlastní lokální data,” uvedla Maria Tudor, Chief Operating Officer, Publicis Groupe CEE.

„S ekonometrickými modely jako nedílným podkladem pro kvalitní mediální strategii a její implementaci pracujeme již řadu let. Často se ale s klienty dostáváme do situace, kdy nejsou k dispozici kompletní data. Právě v těchto momentech je Vault alternativou. Díky Vaultu jsme schopni na datech v dané kategorii predikovat růstový potenciál a společně s klientem nastavit relevantní KPI,” říká David Krňák, Chief Media Officer české Publicis Groupe, a dodává, že nástroj je postaven na českých datech.

The Vault nabízí analýzu všech faktorů ovlivňujících efektivitu marketingu. V úvahu bere mimo jiné positioning značky, sezónnost, plán slevových nabídek i nákladové faktory.

-stk-