Sport Alive zahájila prodej vstupenek a představila další spíkry

středa, 22. května 2024, 06:00 Aktuality, Marketing MediaGuru

Sportovně-byznysová konference Spot Alive 2024 zahájila prodej vstupenek a současně představila nové vystupující.

Zdroj: Sport Alive

Zdroj: Sport Alive

Sportovně-byznysová konference Spot Alive 2024 zahájila prodej vstupenek a současně představila nové vystupující.

Akce se uskuteční 10. října v O2 universum. Základní poslání konference se nemění – cílem je ukázat cesty k tomu, jak lépe budovat, prezentovat, měřit a prodávat sport v Česku, ale i na Slovensku.

Mezi hlavní programové pilíře budou letos patřit tato témata:

  • Komerční peníze a partnerské aktivace
  • Veřejní financování sportu
  • Rozvoj masového sportu
  • Ženský sport
  • Fan experience a nové technologie

„Přípravou obsahu trávíme stovky hodin. Chceme, aby byl hlavní program obohacující a aby si v něm každý vybral to své. Rok od roku ale cítíme, že účastníci stále více oceňují také kvalitní networking, který konference nabízí. Konference se pravidelně účastní nejen vrcholní představitelé sportu, médií a agentur, ale i mnoho zástupců významných komerčních značek. Stejně jako vloni budou mít všichni k dispozici naši vlastní networkingovou aplikaci a samozřejmě se po konferenci opět potkáme na velmi populární after-party,“ říká Tomáš Janča, zakladatel projektu Sport Alive.

Prodej vstupenek byl otevřen 20. května. Předchozí dva ročníky konference byly zcela vyprodány a pořadatelé očekávají, že se tomu letos stane opět dříve než vloni, a to i z důvodu velkých institucionálních odběrů. Vstupenky je možné zakoupit na vstupenky.sportalive.cz.

I v letošním roce pořadatelé počítají s více než 40 spíkery a programem ve 2 velkých a ve 2 malých sálech. Mezi nově potvrzenými vystupujícími letošní konference jsou:

  • Martin Lewandowski – majitel největší evropské MMA organizace KSW, které expanduje na český trh.
  • Martin Palán – majitel a generální ředitel Bontofilmu, který v poslední době produkuje více a více sportovních filmů a spolupracuje se sportovními organizacemi.
  • Hana Kovářová – řídí strategii značky v Komerční bance, která se stala významným podporovatelem českého hokeje.
  • Filip Šlampa - šéf marketingových kampaní a sponzoringu v Kauflandu, jednoho z nejvýznamnějších podporovatelů hokeje v Česku.
  • Jens Bachman – rozvíjí sponzoring v marketingové agentuře Německé basketbalové federace, aktuálních mistrů světa v basketbale.
  • Gabriel Waage – předseda České softballové federace, který jako prezident Evropské softballové federace významně ovlivňuje mezinárodní rozvoj tohoto sportu.
  • Michaela Schejbalová – CSR manažerka SK Slavia Praha stojící za  CSR projektem ve fotbalovém prostředí.
  • Tomáš Hradil – starosta Krnova, který ve svém městě rozjel masivní investice do sportovní infrastruktury a celou řadu inspirativních projektů na rozhýbání dětí.

Již dříve byli oznámeni tito vystupující: Kamil Novák (FIBA), Ignas Vyšniauskas (Žalgiris Kaunas), Kamil Veselý (AC Sparta Praha), Jakub Splavec (SK Slavia Praha), David Frič (PHD) a Zbyněk Sýkora (Český paralympijský výbor).

Součástí konference jsou oborové ceny Sport Alive Awards 2024 by Tipsport. Ve třetím ročníku se budou vyhlašovat ceny poprvé v sedmi kategoriích – kategorie pro projekty s nízkým rozpočtem byla rozdělena pro velké a malé organizace. Projekty bude možné přihlašovat od druhé poloviny června do konce srpna.

-mav-