Sportovně-byznysová konference Spot Alive 2024 zahájila prodej vstupenek a současně představila nové vystupující.
Akce se uskuteční 10. října v O2 universum. Základní poslání konference se nemění – cílem je ukázat cesty k tomu, jak lépe budovat, prezentovat, měřit a prodávat sport v Česku, ale i na Slovensku.
Mezi hlavní programové pilíře budou letos patřit tato témata:
- Komerční peníze a partnerské aktivace
- Veřejní financování sportu
- Rozvoj masového sportu
- Ženský sport
- Fan experience a nové technologie
„Přípravou obsahu trávíme stovky hodin. Chceme, aby byl hlavní program obohacující a aby si v něm každý vybral to své. Rok od roku ale cítíme, že účastníci stále více oceňují také kvalitní networking, který konference nabízí. Konference se pravidelně účastní nejen vrcholní představitelé sportu, médií a agentur, ale i mnoho zástupců významných komerčních značek. Stejně jako vloni budou mít všichni k dispozici naši vlastní networkingovou aplikaci a samozřejmě se po konferenci opět potkáme na velmi populární after-party,“ říká Tomáš Janča, zakladatel projektu Sport Alive.
Prodej vstupenek byl otevřen 20. května. Předchozí dva ročníky konference byly zcela vyprodány a pořadatelé očekávají, že se tomu letos stane opět dříve než vloni, a to i z důvodu velkých institucionálních odběrů. Vstupenky je možné zakoupit na vstupenky.sportalive.cz.
I v letošním roce pořadatelé počítají s více než 40 spíkery a programem ve 2 velkých a ve 2 malých sálech. Mezi nově potvrzenými vystupujícími letošní konference jsou:
- Martin Lewandowski – majitel největší evropské MMA organizace KSW, které expanduje na český trh.
- Martin Palán – majitel a generální ředitel Bontofilmu, který v poslední době produkuje více a více sportovních filmů a spolupracuje se sportovními organizacemi.
- Hana Kovářová – řídí strategii značky v Komerční bance, která se stala významným podporovatelem českého hokeje.
- Filip Šlampa - šéf marketingových kampaní a sponzoringu v Kauflandu, jednoho z nejvýznamnějších podporovatelů hokeje v Česku.
- Jens Bachman – rozvíjí sponzoring v marketingové agentuře Německé basketbalové federace, aktuálních mistrů světa v basketbale.
- Gabriel Waage – předseda České softballové federace, který jako prezident Evropské softballové federace významně ovlivňuje mezinárodní rozvoj tohoto sportu.
- Michaela Schejbalová – CSR manažerka SK Slavia Praha stojící za CSR projektem ve fotbalovém prostředí.
- Tomáš Hradil – starosta Krnova, který ve svém městě rozjel masivní investice do sportovní infrastruktury a celou řadu inspirativních projektů na rozhýbání dětí.
Již dříve byli oznámeni tito vystupující: Kamil Novák (FIBA), Ignas Vyšniauskas (Žalgiris Kaunas), Kamil Veselý (AC Sparta Praha), Jakub Splavec (SK Slavia Praha), David Frič (PHD) a Zbyněk Sýkora (Český paralympijský výbor).
Součástí konference jsou oborové ceny Sport Alive Awards 2024 by Tipsport. Ve třetím ročníku se budou vyhlašovat ceny poprvé v sedmi kategoriích – kategorie pro projekty s nízkým rozpočtem byla rozdělena pro velké a malé organizace. Projekty bude možné přihlašovat od druhé poloviny června do konce srpna.
-mav-