T-Mobile podporuje zákaznický program Magenta Moments

středa, 22. května 2024, 12:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Nová kampaň T-Mobilu ukazuje zákaznický program Magenta Moments jako cestu ke společným zážitkům.

Z nového spotu T-Mobile, zdroj: T-Mobile

Z nového spotu T-Mobile, zdroj: T-Mobile

T-Mobile novou kampaní buduje povědomí o svém zážitkovém programu pro zákazníky Magenta Moments a v její aktivační části je vyzývá k vyzvednutí dárků v podobě slunečních brýlí a ponožek prostřednictvím aplikace Můj T-Mobile. Zatímco loni v září nový zákaznický program premiérově představila adaptovaná globální kampaň, tentokrát je kreativa původní. Koncept pochází z dílny týmu Ticino (Ogilvy) a napojuje ho na novou strategickou linku #MeziSvými. Kampaň odstartovala 20. května uvedením TV spotu a kromě televize se objeví online, na sociálních sítích a na pobočkách operátora v tištěných a digitálních formátech.

„Náš zákaznický program Magenta Moments je především o zážitcích. O zážitcích, které můžeme prožívat s těmi, které máme rádi a s nimiž je nám dobře. A když se někde cítíme, jako že tam nepatříme, třeba jako náš tatínek ve spotu, je tu nablízku někdo – v našem případě jeho dcera –, kdo nám nepříjemný pocit pomůže překonat a cítit se #MeziSvými,“ říká Iva Menclová, interim Head of Marketing Communications, T-Mobile Česká republika

Příběh spotu je založený na skutečném insightu z prostředí koncertů a festivalů – otec se vydává se svou dospívající dcerou a jejími nejlepšími kamarádkami na rockový koncert. Klíčovou roli v něm hraje humor a pozitivní emoce z pocitu sounáležitosti.

Zdroj: T-Mobile

„Každá jedna složka koncertu byla podřízená našemu hlavními cíli – aby byl náš příběh uvěřitelný, dobře napojený na službu a měl silnou koncovku, která dokáže chytit za srdce,“ říká Michal Pivarči, Creative Director týmu Ticino.

Kampaň je koncipována jako třífázová: první fáze začala 20. května uvedením 35vteřinového TV spotu a soustředí se na budování povědomí o Magenta Moments v masovém měřítku. V druhé, aktivační fázi bude komunikace probíhat hlavně v digitálním prostředí a na sociálních sítích s cílem motivovat k získání slunečních brýlí a ponožek. Závěrečná část kampaně poběží rovněž v digitálu a na sociálních sítích a zaměří se obecně na využívání výhod v aplikaci Můj T-Mobile v sekci Magenta Moments. Po celou dobu trvání kampaně budou k vidění také digitální a tištěné kreativy v pobočkové síti operátora.

Magenta Moments je globální zákaznický program nabízející různé výhody a slevy, který má svou českou verzi od loňského září. Program je dostupný v aplikaci Můj T-Mobile.

Vizitka kampaně

  • Timing: 20. 5. – 30. 6. 2024
  • Formáty: TV, online, místo prodeje
  • Kreativa: Ticino (Ogilvy)
  • Média: EssenceMediacom
  • Online média: Proboston Creative
  • Produkce: Boogie films
  • Režie: Luboš Rezler
  • DOP: Tomáš Kotas
  • Hudba: We Can Get It Right Now
  • Klíčový vizuál (produkt): Dany Peschl
  • Klíčový vizuál (image): Ondřej Košík
  • Chief Creative Officer: Mike Martin
  • Creative Director: Michal Pivarči
  • Art Director: Francisca Plaza Gonzalez
  • Copywriter: Ondřej Zvolský, Tatiana Hořavová
  • Strategie: Kim Hofmanová
  • Account Management: Matej Paluš, Ethel Hammonsová
  • Social: Denisa Došlá, Marie Majerová
  • Produkční: Veronika Sabová, Jana Brožková

-mav-