T-Mobile novou kampaní buduje povědomí o svém zážitkovém programu pro zákazníky Magenta Moments a v její aktivační části je vyzývá k vyzvednutí dárků v podobě slunečních brýlí a ponožek prostřednictvím aplikace Můj T-Mobile. Zatímco loni v září nový zákaznický program premiérově představila adaptovaná globální kampaň, tentokrát je kreativa původní. Koncept pochází z dílny týmu Ticino (Ogilvy) a napojuje ho na novou strategickou linku #MeziSvými. Kampaň odstartovala 20. května uvedením TV spotu a kromě televize se objeví online, na sociálních sítích a na pobočkách operátora v tištěných a digitálních formátech.
„Náš zákaznický program Magenta Moments je především o zážitcích. O zážitcích, které můžeme prožívat s těmi, které máme rádi a s nimiž je nám dobře. A když se někde cítíme, jako že tam nepatříme, třeba jako náš tatínek ve spotu, je tu nablízku někdo – v našem případě jeho dcera –, kdo nám nepříjemný pocit pomůže překonat a cítit se #MeziSvými,“ říká Iva Menclová, interim Head of Marketing Communications, T-Mobile Česká republika.
Příběh spotu je založený na skutečném insightu z prostředí koncertů a festivalů – otec se vydává se svou dospívající dcerou a jejími nejlepšími kamarádkami na rockový koncert. Klíčovou roli v něm hraje humor a pozitivní emoce z pocitu sounáležitosti.
„Každá jedna složka koncertu byla podřízená našemu hlavními cíli – aby byl náš příběh uvěřitelný, dobře napojený na službu a měl silnou koncovku, která dokáže chytit za srdce,“ říká Michal Pivarči, Creative Director týmu Ticino.
Kampaň je koncipována jako třífázová: první fáze začala 20. května uvedením 35vteřinového TV spotu a soustředí se na budování povědomí o Magenta Moments v masovém měřítku. V druhé, aktivační fázi bude komunikace probíhat hlavně v digitálním prostředí a na sociálních sítích s cílem motivovat k získání slunečních brýlí a ponožek. Závěrečná část kampaně poběží rovněž v digitálu a na sociálních sítích a zaměří se obecně na využívání výhod v aplikaci Můj T-Mobile v sekci Magenta Moments. Po celou dobu trvání kampaně budou k vidění také digitální a tištěné kreativy v pobočkové síti operátora.
Magenta Moments je globální zákaznický program nabízející různé výhody a slevy, který má svou českou verzi od loňského září. Program je dostupný v aplikaci Můj T-Mobile.
Vizitka kampaně
- Timing: 20. 5. – 30. 6. 2024
- Formáty: TV, online, místo prodeje
- Kreativa: Ticino (Ogilvy)
- Média: EssenceMediacom
- Online média: Proboston Creative
- Produkce: Boogie films
- Režie: Luboš Rezler
- DOP: Tomáš Kotas
- Hudba: We Can Get It Right Now
- Klíčový vizuál (produkt): Dany Peschl
- Klíčový vizuál (image): Ondřej Košík
- Chief Creative Officer: Mike Martin
- Creative Director: Michal Pivarči
- Art Director: Francisca Plaza Gonzalez
- Copywriter: Ondřej Zvolský, Tatiana Hořavová
- Strategie: Kim Hofmanová
- Account Management: Matej Paluš, Ethel Hammonsová
- Social: Denisa Došlá, Marie Majerová
- Produkční: Veronika Sabová, Jana Brožková
-mav-